Frölunda HC

60410 inlägg · 3402 ämnen

SSK - VF

« · 956200 Till forumet

Sv: SSK - VF
piff: Är Westblom tråkig? vad är Bäckman då? Jo han är dålig. Håller med danne, försvaret har han inte fått ordning på, Vi har släppt in mest mål i powerplay. Hur dåligt är inte det? Nej in med en ny tränare, Bäckman kan ägna sig åt knyppling istället.
Kommentera

Boråsindian:
Han är ju så tråkig...

Jag hoppas på att Bäckman tar dem till slutspel och där får de verkligen visa vad de kan åstakomma! Men det är så äckligt jämnt så i nuläget kan de lika gärna komma sist som fyra..
Kommentera

piff:

Så fantastiskt bra var de inte i tisdags heller. I princip varje match ser man vid flera tillfällen hur osäkra de är bakåt. Vet inte hur många kontringslägen och frilägen de släpper till per match men det är för många för att det ska vara ok.
Det är rent av pinsamt att se vad det är för mål de släpper in. Match efter match. Bäckman har haft hur lång tid på sig som helst att täppa till bakåt men det har inte hänt ett skit, det är snarare så att det blir värre och värre. Hur nu det går till?

Idag bänkar Bäckman Freddan halvvägs in i matchen och låter Johan spela. Vafan spelar det för roll om han tar ut den forward som spelar minst? Bah.
Kommentera

piff: Då får väl Benny Westblom ta över så länge tills en ny tillträder.
Kommentera

Boråsindian:
Om tränaren inte kan göra något så får väl någon högre ställd person agera. Som det har nämnts tidigare så är det inte direkt lätt att hitta en ny tränare nu..
Kommentera

piff: Det är inte första gången under säsongen som det är så här. Nånting måste hända i föreningen under jul uppehållet.
Kommentera

Boråsindian:
Men det ska ju inte behövas skällas inför varje match. Vi såg ju själva att frölunda var ett bra lag i tisdags. Att det kan bli en så stor skillnad på två dagar är ett mysterium...
Kommentera

Fattar inte hur det kan svänga så. Först krossa löfbergs lila, för att torska mot scania i nästa match och det stort. Enligt min mening så har Bäckman gjort sitt i Frölundas bås.
Kommentera

missade det lilla ordet "LE"
Kommentera

Sannes: lol jag kommer att hela morgondagen pga vår seger inte ett dugg pga er lilla förlust :-)
Kommentera

Menar givetcis i BÅSET.
Kommentera

Svanru: Med Bäckman i målet så blir det så.
Kommentera

Svanru:
Japp, men vi är väldigt jämna när vi möter det däringa kaffelaget från Karlstad och det är huvudsaken....
Kommentera

Sannes: Fasiken vad ni är ojämna
Kommentera

Boråsindian:
Det är bara att vänta ut denna säsongen och ta sikte på nästa med Janne Karlsson som huvudtränare.

Kommentera

Sannes: Då får dom plocka in någon från det egna ledet. Detta håller inte längre.
Kommentera

Boråsindian:
Jag tror att han kommer vara kvar säsongen ut. Någon annan tränare är ju inte så lätt att hitta nu. Eller?
Kommentera

Metal Guru:
Så sant, så sant.
Jag som trodde på en seger i kväll, jo tjena så fel jag hade...
Kommentera

Har Bäckman gjort sitt i Frölunda nu?
Kommentera

Upp som en sol, Sannes:
Ned som en pannkaka.
Kommentera

Vilket bottennapp alltså...
Kommentera

Klinth: 2 - 12, God Jul..... Fast jag tror inte riktigt på det, jag är bara snäll, precis som tomten...;-)
Kommentera

Klinth:

Hmmm...

Ankan - ständigt i trotsåldern
Kommentera

mok 2-5
Danne_l 1-3
Klinth 2-4
Linnea 2-6

Gidde 1-5
JBlom 0-5
Alisandali 3-5
rackham 3-4
mattias - 74 3-2
piff 2-3
Kommentera

JBlom: Grön i ansiktet dårå..?
Kommentera

Klinth:
Avundsjuk är inte rätt ord att använda . :)
Kommentera

JBlom: Du är bara avundsjuk, och rackham: sån´t är livet :-)
Kommentera

rackham:

Underskatta inte SSK. 3 - 2
Kommentera

JBlom:

Ja, man lever i en värld av regler... ;-)
Kommentera

Linnea:
Ja och sen åberopar du det som en regel. ;)
Kommentera

JBlom: Jag behöver väl aldrig åberopa några regler. Jag gör mina egna. =)
Kommentera

mok: Matz, ta en knäck till och slappna av. Jag bara kollar att du är på alerten. Förresten skrev jag fel, magkänslan säger mig 2-6.
Kommentera

Danne_l: Nej dom har ju bevisat dom kan spela hockey gäller bara o göra det mot andra lag än FBk och HV :)
Kommentera

Linnea: Hörre du du! Giddes o andras resultat kan du sno men ge 17 i mitt va :) Baah fruntimmer tror dom kan göra va dom vill! :)
Kommentera

Gidde:
Ja å denna gång kan hon inte åberopa nån regel... haha
Kommentera

Linnea:

Hmmm, det är redan taget.
Undra vad du då kommer att välja?

*gulp!*
Kommentera

Danne_l: Min oklanderliga magkänsla säger 2-5 så vi kör på det.
Kommentera

mok:

3-4. For the sake of outdoor swimming!
Kommentera

3-5

Kommentera

mok:
0-5
Kommentera

Danne_l: 2-4, it is bound to happen!!!
Kommentera

mok:

Nu är det ju verkligen upp till bevis tycker jag. Frölunda har visat att de kan tända till och vinna hemma i de där heta matcherna. Nu ska de bara börja vinna de där måstematcherna borta mot bottenlagen också.
Förlust imorrn och gårdagens seger känns inte många ören värd.

1-3.
Kommentera

mok:

1-5
Kommentera

SSK - VF
Kan vi vinna 2 på raken tro?
Ja vi hoppad det så dom kan fira jul välförtjänt. Således 2-5.
Kommentera

« · 956200