sannes: som RIK:are blir man ju inte glad när du nämner Drott :) revansch för RIK i år.... för mig är det hockeyn som oroar mest just nu.... men jag tror att vf klarar det :) det måste jag tro.....
Kropps så klart. Något annat handbollslag finns liksom inte. Jo förresten det skulle vara Drott då.
liepiens: Du ser, jag skall nog få ihop ett gäng till slut....men jag får nog ligga i rätt hårt skulle jag tro. Man är ju inne på en hockeysida, så det är väl bäst jag slutar mitt prat om handboll annars blir jag väl portad här......
Kan du säga som redan har ditt lag klart....... För egen del så är det lugnt, så länge grabbarna gör så gott dom kan, så är jag nöjd. Och räcker inte det till, tja då åkte vi ut mot ett bättre lag. Så enkelt är det.
Jag är mer nervös när det gäller handbollen än hockeyn just nu, jag vet att det låter knasigt men så är det.
fröööölunda: He he... Här är det ömäjligt att INTE lägga märke till den tydliga slutspelsfrossa som ligger och gnager på varenda VF-supporter... Det är inte lätt att förväntas vinna..
...Ja så var det bara att vänta.... tycker det är hemskt att bara gå och vänta på matchen imorgon...för att se hur det går..... hoppas verkligen att vf kan avgöra imorgon för att gå och oroa sig ytterligare två dagar.....nej tack :)
revansch för RIK i år....
för mig är det hockeyn som oroar mest just nu....
men jag tror att vf klarar det :) det måste jag tro.....