Hej alla glada Frölundaiter. Måste vara skönt att vara en av Europas bästa klubbar. För det är ni. Det är en fröjd att se era spelare lira där på isen. Ni är förtjänta att ligga 1:a, för ni är bäst just nu !
danoj: Nja, jag skulle nog säga att Frölunda spelade på en hög nivå under större delen av matchen. Hade man inte gjort det så hade man inte heller fått med sig några poäng från gårdagens match, så mycket bättre spelade Timrå under större delen av matchen. I den tredje perioden kunde man trots stundtals hård Timråpress kontrollera spelet i egen zon på ett hyfsat sätt. Hemmalaget fortsatte att skapa lägen, med då målskyttet uteblev tröttnade man väl mentalt och Frölunda kunde gå ifrån.
Robert Carlssons 2-0 samt Tomi Kallios 3-2 var matchens höjdpunter!
Sannes: Antti-Jussi Niemi sköt (59.23) 5-2 i tom kasse. Van målskytt? Ha, tror inte det, va…? 44 mållösa matcher för finländaren, senast han nätade var i mitten av januari.
Det är ju själva F-N. Kan gubbarna inte ha lite respekt för vad expertpanelen har tippat???
Jag ska ta ett snack med Lillis om det här, nu har det gått för långt...
mok: Grattis till vinsten jag slpper bjuda laget runt på puben ikväll men jag får höra allt snack om hur bra fröl. är ok visst fröl. är bra.men nu får jag höra både på puben ikväll o på jobbet på måndag av alla jävla c-supportrar här i kungsbacka som aldrig ser en match utan bara tjötar. lata o bekväma är dom.
Sannes: Jo förra säsongen var han ju skadad under sommaren och kunde inte köra för fullt o nu ser man hur det går när han kunnat träna som han skall. Man ser under matcherna hur intensiv och hur gärna han bara vill göra mål. Underbar kille :)
norrland: Det verkar som du har missat mig lite.MITT LAG ÄR TIMRÅIK DOM BÄSTA.men det är klart jag bor mitt i frölundaland så det är lätt att tro att jag är fröl.supp.MEN SÅ ÄR DET INTE.får vi en pinne ikväll så är jag väldigt nöjd.
kungsbacka: Jo helt klart fick ni det. Men ett så pass bra lag som ni har så ska ni inte förlora så mot Djurgården. Men det ser ut som om ni får det tungt ikväll också, om ni inte får fart under rören. Ni vill väl inte ha en till förlust ikväll??
There has been a rumor on our Ilvesforum about Klingberg. Could there be a point? Can anyone tell? Anna Klinberg has started following Ilves on Instagram. Is she someone Carl knows?
Ni är förtjänta att ligga 1:a, för ni är bäst just nu !
MVH//Mackan