Frölunda HC

SHL · 60463 inlägg · 3404 ämnen

Timrå - VF

Sv: Timrå - VF
Deftonen Varför just ett gammalt foto då??

Såg inte hela All Star matchen känns verkligen ointressant. Men såg bra ut annars ja.

MoK GG jo jag vet men jag vill liksom ha ett foto så som man kan sätta upp på väggen

fan frölundaspelarna var bra i allstar matchen

jag gissar 4-0 till vf :)

skalpis: Jag gissar emot dig,det blir 5-2 till TIK...

Då var man hemma från fronten... rätt skönt med lite ledighet så man slipper fallskärmsjägarbefäl som skriker åt en mitt i natten...

Men trots att man varit borta, så missar man la inte hockey. Synd mot Färjestad, men gött med gött med lite lulekross.

Och på tisdag är jag helt säker på att vi krossar timrå. Det ser ju inte direkt bättre ut för dem... Skulle tippa en 5-3 till VF...

Forza VF

Njae, jag har ändrat uppfattning. Vi vinner med 8-1. =)

Härligt att du har fattat Boråsindian...Ni kommer att få en jobbig match kan jag lova, känner att det bara är vinst som räknas och det är väl ingen omöjlighet..Vi har spelat mycket bra på hemmaplan efter nyår men borta har det gått som det brukar förutom mot LHC då.....Krossa Frölunda på tisdag, ska vi säga 3-2;))

Danoj All star match... men hur kul e det egentligen på en skala?

jahopp, nu idag när det inte är nån hockey får man hejja på handbollsgubbarna, gör man ju iof ändå :)
HEJJA HEJJA HEJJA SVERIGe!

PS: FORZA FRÖLUNDA! :))

Deftonen Kikar du in på Frölunda Indians hemsida och klickar på För Fansen och Ladda hem sedan lagbilder så finnes där lagbilder från säsongen 97/98 och framåt.

ojojoj

Niklas andersson mål i går igen han e fan i bra form nu o även jonas
jag undrar varför det inte går att få tag på ett 99/00 lagfoto det har jag försökt med länge

Borås Timrå har 4 poäng upp till Linköping, LInköping har bra mycket bättre målskillnad. Timrå måste vinna 5 matcher mer än Linköping gör för att hålla sej kvar. Så jag tror nog vi behöver oroa oss mer för Linköping hemma nästa torsdag eftersom dom ligger risigare till. Timrå får kvala så är det bara.

Timrå - VF
Timrå - Vf, det blir ingen lätt match. TIK kommer säkert att ge allt för att dra det sista halmstrået, Dom kan ju klara sej kvar utan kval. Så det är inte bara att ställa in skridskorna på isen. vad är det man säger, motivation slår klass. Bara det inte gör det på tisdag. Vore bra med 4 vinster före os uppehållet så att vi åtminstone kunde knipa 5:e platsen föra mif.

« · 50134