mok: vi kan ju komma överrens om en sak, de två bästa defensiverna mot de två bästa anfallen... jag ska komma med en extremt vågad gissning.. Målvakterna kan komma att avgöra;)
willysson: Båda lagen har ju ett bra eget spel att bygga på vilket bäddar för en bra hockeymatch helt klart. Känns rätt svårtippat. Säkerligen små saker som kommer avgöra som vanligt i en sådanhär match.
mok: jag tror på en stabil 2-0 seger till timrå, det kan bli 3-0 om ni tar ut målvakten... men jag är säker på att det blir en gym match, de två bästa lagen i serien bör ju inte underprestera mot varandra;)
Åke the Myth: Ibland släpper målvakterna till lite så visst e det möjligt att lägga in 5 balojor på Kipru. Skulle det stå 0-2, 0-3 i slutet av 3e kan det ramla undan lätt. Tror dock på en jämn kamp och Frölunda kan släppa gårdagens krampmatch och det slutar 2-3
Åke the Myth: Inte nallat i bandyportföljen än, men sdet kommer inom ett par timmar, tro mig ;-)
Jag är så här galen även utan *saft* i blodomloppet.
Jagt tror att det kan bli "hawaiihockey" och många lägen åt båda håll, men vo vet först i morgon.... Mitt tips kvarstår, jag står fast. Orubblig i stormen. Som en bautasten!!!
Klinth: Du är optimist när det gäller mål iaf. Både Frölunda och Timrå har ett snitt på under två insläppta mål/match hittills. Skulle inte tro på nån större förändring på den punkten i morrn.
Håll i mössan i kalla norden, för nu kommer VF och blåser på. Frustrationen från matchen mot Malmö skall ut ur kropp och själ, räkna med att det blir TUFFT i Sydkraft arena. Dessutom skall topplaceringen i tabellen åter till Götet.
There has been a rumor on our Ilvesforum about Klingberg. Could there be a point? Can anyone tell? Anna Klinberg has started following Ilves on Instagram. Is she someone Carl knows?
Nopp..Jag snor mike66 negotips ännu en gång och
Frölunda vinner med 9 - 0