MoK: nja, westerlind tyckte vi skulle snacka med brynäs-väst.....men vad vet jag?? :-/...kanske ta en fight med våra indianer ;).....de kommer bli sönderslashade!
Haha, så kommer jag och sabbar allt! Han var rätt okey de första matcherna iaf, det var väl först när en viss Husse förnedrade honom i Scandinavium som allting rasade. Schysst kille privat dock, har en av hans klubbor i källaren. Kunglig hook på den!;)
Danne_L: Tänk dig Mok,Heda o jag själv som backar,hade varit köttigt på plan kan jag säga!!
Om motståndarlagen skall vara rädda för VF så måste dom göra något drastiskt,för snällare lag än VF får du leta efter!!! Inte en Evenssons utskällning efter LHC hjälpte ju,vad ska vi göra??
Spela hårt o nästan brutalt eller ingen lön kanske??
Imorrn vill jag se att spelarna går ut på planen och kör över MIF totalt. Tycker dom senaste hemmamatcherna har tenderat i att se lite lojja ut, skippa såseriet på isen och börja smälla på istället, vill inte ens höra från radiokommentatorerna att några "sömnpiller" tendenser infinner sig i Scandinavium imorgon.
mangan: Jag andvänder bara mitt hjärta när det är något viktigt, o om vi kommer till oslo som råkar vara en aldeles otroligt vacker stad eller till gbg spelar inte så stor roll,finns viktigare saker här i livet :-))!!
slashpuppie: alla missförstånd uppklarade. jag hade inget att göra med placeringen av mig skyll på resesällskapet..... =) bättre lycka nästa gång.......
slashpuppie: Okej om det kanske är svårt att hitta rätt på varann i en så pass stor arena som LLA, men är det inte lite märkligt ändå att det inte hördes vart WWS stod??
Danne> MIF.... skall vi verkligen köra över dom och ge dom ännu sämre självförtroende?