Frölunda HC

60403 inlägg · 3400 ämnen

Väntetiden är olidlig

« · 529890 Till forumet

Sv: Väntetiden är olidlig
Stigsson: Och inga rullar från fornstora dagar, hemska tanke.
Kommentera

Dragan 2k: Då ska du veta hur det är för oss andra. Först spelar man en massa matcher och BAM! uppehåll i fem månader. :-)
Kommentera

Vf chefen: Haha jodå 6-9 till silvret och ni 1-2 iaf när det gäller ES. Rullarna från när Beatles var stora är nog relativt sällsynta.
Kommentera

Svanru: Har ni mer silver än guld? Jag minns inte riktigt...
Kommentera

Dragan 2k: Utan tvekan att sitta och titta på framgångsrika finaler från förr fast det går väl rätt fort för er :-)
Kommentera

Dragan 2k: Nä!! Gå och stötta våra Juniorer. Var själv idag i borgen och såg VF-J18 piska Djurgården med 6-4. Jag kan verkligen rekommendera detta för VF J-18 har ett par spelare som spelar i J-20. Dom är helt enkelt helt grymma. Sedan drar J-20 igång sitt finalspel mot Luleå. Så om du känner dig sugen, så...........???? Men om du vill utveckla din ödmjuka sida skall du definitivt skriva klart dina memoarer.
Kommentera

Paddan: Bakom varje framgångsrik man finns en stark kvinna

Är det detta ni är ute och cyklar efter ?
Kommentera

Dragan 2k: Hmm, tycker det känns som en väldigt anspråkslös titel det där. Fast jag tror iofs att du missuppfattat titeln på memoarerna, det skall väl vara "The legend of the woman behind Dragan-the storyteller".

Äh, man kan väl aldrig vänta för länge på en final...tror jag.

Kommentera

Väntetiden är olidlig
Det är så segt. Det känns som detta slutspel är bara en massa väntan hit och dit. Några snabba matcher och BAM! uppehåll en vecka. Några snabba matcher. BAM! Nytt uppehåll på en vecka.

Nåväl. Får fördriva tiden med någonting annat.

Förslag någon?

Kanske ska återgå till att skriva lite på mina memoarer med din fina och anspråkslösa titeln "Dragan - The story behind the legend"
Kommentera

« · 529890