RoW: Han har redan gjort den. Skulle stöta bort en puck som kom rakt emot honom, och den studsade upp över honom och in i mål. Han gör inga fler misstag ;-)
rådbjer: Antingen det, eller så kommer vi bada att vara överrens om att dommaren gjorde en kass insats som vanligt, vi kommer bara inte vara överrens om åt vilket håll han var kass.
Tror dock att det kommer att bli en relativt jämn tillställning, och det är riktigt kul att båda lagen kan ställa upp med fullt mannskap så att utgången ändå är så rättvis(ande) som möjligt. Nu har iofs Frölunda fördel av hemmaplan, och i Scandinavium har dom varit riktigt starka i år. Tror (naturligtvis) på Frölundaseger, men det är 60 effektiva minuter kvar tills dess, så först då vet vi med säkerhet ;-)
Klinth: Vitsiga mannen :)) Ok skämt som skämt, ett skämt skämt ähh skitt samma.
Om ni inte har haft flyt med rättskiparna så har vi definitivt INTE haft det den här säsongen! Fast jag är väl färgad jag med, så mao blir det en rättvis match! :))
rådbjer: Jag tror att du missförstod mitt skämt, menade inte att Timrå är ett skämt (jag har största respekt för detta lag som bevisat att man med rätta hör hemma i ES, och dessutom gör detta med bravur) utan det var snarare menat som att kött kan bli skämt, du vet. Kan ske var ett dåligt skämt, förresten.... :-(
Har ingen aning om vem som skall skapa orättvisa på planen i kväll, men han är garanterat inte köpt av Frölundda i alla fall. VF har ju knappast haft dessa randiga typer på sin sida denna säsongen, nästan aldrig när jag tänker efter. Men det är klart, jag kan ju vara smått färgad i det uttalandet ;-)
rådbjer: HAHAHA, vi har la inga Tandborstar, men ni har väl typ hö gafflar med typ TIK ingraverat eller en TIK KO som spolar isen genom att dra en stort is block bakom sig :))
Jag brukar alltid köpa en si så där 45 Vf halsdukar inför varje vinter. Brukar vara skönt att kunna skydda rumpan mot den kalla sittringen på utedasset!
I kväll, är matchen väldigt viktig. hehe det är dom alltid men nu möter vi ju TIK som har ett fullt lag, vinner vi i kväll så kan man NÄSTAN säga att serie segern är ett faktum, modo bort blir tufft, luleå hemma bör vi klara, LHC borta är väl inga problem,
gud: hehe, jepp, får la se om det finns nåra stolar över sen, annars får man väll stå och skandera FRÖLUNDA i timrå klacken , hade iof vart rätt kul :))
heart: då skulle jag bli väldigt förvånad, ni stod förvisso uipp bra senast i scandinavium, men ikväll blir det "show ala frölunda" , och det står inte något lag emot! :)