Vf-Timrå

« · 214553 · » Till forumet

Sv: Vf-Timrå
rådbjer: Ett sorgligt beslut han tar din svåger.
Kommentera

Jag är mycket besviken över att jag inte kan vara Scandinavium i kväll!
Hade planerat för det men då går svågern o flyttar till Jönköping!

Snacka om missflyt för mig o orutinerat av honom!

Aldrig mer Göteborg mao :((
Kommentera

Klinth: Javisst ja! Den såg jag ju dessutom. Nåja, vi får väl nöja oss med att vinna med 1-0 då. Kapanen spikar igen och då snackar jag inte minigolf.
Kommentera

danoj:Jag tror att du har alldeles rätt i att vi vinner men vi får nog bli övermodiga för då kan vi få en otrevlig överasskning
Kommentera

RoW: Han har redan gjort den. Skulle stöta bort en puck som kom rakt emot honom, och den studsade upp över honom och in i mål. Han gör inga fler misstag ;-)
Kommentera

Är det inte läge för Henke att göra en riktig plattmatch ikväll så att han har gjort ifrån sig den inför slutspelet?

När Tommy Söderström gjort en gigantisk tavla sa han att han alltid gjorde en sådan varje säsong. Är det inte dags för Henke att göra en Tommy?
Kommentera

matsby: En hybrid mellan Patrik Sjöberg och Christian Sjögren?! ;)
Kommentera

matsby: Då kan vi alla vara överrens om att han är kass i alla fall ;-) Sedan återstår det bara att se åt vilket håll han var sämst!!!
Kommentera

Klinth:
den berömda Patrik sjögren dömmer ikväll
Kommentera

rådbjer: Antingen det, eller så kommer vi bada att vara överrens om att dommaren gjorde en kass insats som vanligt, vi kommer bara inte vara överrens om åt vilket håll han var kass.

Tror dock att det kommer att bli en relativt jämn tillställning, och det är riktigt kul att båda lagen kan ställa upp med fullt mannskap så att utgången ändå är så rättvis(ande) som möjligt. Nu har iofs Frölunda fördel av hemmaplan, och i Scandinavium har dom varit riktigt starka i år. Tror (naturligtvis) på Frölundaseger, men det är 60 effektiva minuter kvar tills dess, så först då vet vi med säkerhet ;-)
Kommentera

Klinth: Vitsiga mannen :))
Ok skämt som skämt, ett skämt skämt ähh skitt samma.

Om ni inte har haft flyt med rättskiparna så har vi definitivt INTE haft det den här säsongen!
Fast jag är väl färgad jag med, så mao blir det en rättvis match! :))
Kommentera

rådbjer: Jag tror att du missförstod mitt skämt, menade inte att Timrå är ett skämt (jag har största respekt för detta lag som bevisat att man med rätta hör hemma i ES, och dessutom gör detta med bravur) utan det var snarare menat som att kött kan bli skämt, du vet. Kan ske var ett dåligt skämt, förresten.... :-(

Har ingen aning om vem som skall skapa orättvisa på planen i kväll, men han är garanterat inte köpt av Frölundda i alla fall. VF har ju knappast haft dessa randiga typer på sin sida denna säsongen, nästan aldrig när jag tänker efter. Men det är klart, jag kan ju vara smått färgad i det uttalandet ;-)
Kommentera

Klinth: Alla verkar tycka det trots att vi ligger 2:a fortfarande o inte legat sämre än 4:a sen seriestarten!

Förresten hur blev det med den köpta orättskiparen?
Är det Fummelborg, så grattis till segern!
Kommentera

rådbjer: Per definition så är det väl så ja ;-)

Men är inte TIK lite skämt ändå?
Kommentera

RoW:

Ha ha ha, sant, men jag menade 1000 lappar, hehe
Kommentera

frölundaindian: Jag?? Ta illa upp???? Ha Ha Ha

Fast jag förstår aldrig skämt om TIK :)))
Kommentera

frölundaindian: Det heter inte 1000 lappar, det heter 1000 samer!
Kommentera

Klinth: Det har ju hänt ibland att dom har ändrat match, hoppas dom gör det i dag.
Kommentera

rådbjer:

Förstår??

du behöver inte det, det var et skämt, ta inte så illa upp .)
Kommentera

BORÅSINDIAN: Kollar man på canal+ hemsida så står det tyvärr FBK-DIF där också. De borde ju veta, men det ska man i och för sig inte ge sig fan på ;-)
Kommentera

frölundaindian: Nu förstår jag inte??
Kommentera

Enligt sport bladet så visas VF-TIK på canal+. Kollar man i tv bilagan så står det FBK-DIF. jag hopas dom visar serie finalen.
Kommentera

rådbjer: HAHAHA, vi har la inga Tandborstar, men ni har väl typ hö gafflar med typ TIK ingraverat eller en TIK KO som spolar isen genom att dra en stort is block bakom sig :))
Kommentera

Vem dömer ikväll? Så jag vet vem som jag ska ta ett allvarligt snack med innan match!
Kommentera

vet någon vem som är domare...är det fortfarande lika hemligt som det var förut??
Kommentera

frölundaindian: Norrlandsbönderna har mycket kosing o vi har mängdrabatt på VF halsdukar, muggar o tandborstar!

Varje hål täcks!

Inga fläckar på våra lag!
Kommentera

rådbjer:

DYRA, jo då det är som att torka sig med 1000 lappar och det tror jag inte bönderna har råd med uppe i Timrå.
Kommentera

frölundaindian: Det vet jag väl inte, men jag vill ju inte skita ner klubbnamnet TIK!

Klart ni har kvalité på era halsdukar har rekommenderat dom till många bönder häruppe o inget dyr är dom heller :))
Kommentera

rådbjer: Va? Sopa? Vad säger du, fattar inte? hehe
Kommentera

Klinth: Jo, de flesta investerar väl mycket i företag runt Gtbg.
I allafall, dom inkontinenta,småbarnsföräldrar osv osv :))

VF är inget undantag för mig :))

liepins: Vinnerborg den sopan sätter sig inte på mig! :))
Kommentera

rådbjer: VF-När inget annat värmer

Ja vet, Tacka inte oss utan vår suporter-shop dom vet hur en halsduk ska till verkas så att den värmer,

I stället för som TIK´s halsdukar dom är ju rena rama UFF kvaliteten stora hål i deom ne fy kvalité ska det vara

VF´s Halsdukar är varmare än Tik´s
Kommentera

rådbjer: Då får vi väl tacka för den sponsring som din investering ändå innebär ;-) Dessutom skiter du ju kungligt då ;-)
Kommentera

rådbjer: *vissel* där går Vinnerborg in och visar ut Rådbjer på 5+20 minuter!

;)
Kommentera

Jag brukar alltid köpa en si så där 45 Vf halsdukar inför varje vinter.
Brukar vara skönt att kunna skydda rumpan mot den kalla sittringen på utedasset!

VF- när inget annat värmer!
Kommentera

I kväll, är matchen väldigt viktig. hehe det är dom alltid men nu möter vi ju TIK som har ett fullt lag, vinner vi i kväll så kan man NÄSTAN säga att serie segern är ett faktum, modo bort blir tufft, luleå hemma bör vi klara, LHC borta är väl inga problem,

I Kväll: 2-0 till Frölunda.
Kommentera

RoW: den värmer gott om halsen :)
Kommentera

danoj: Men en frölundahalsduk finns det ingen som helst användning för ;-)
Kommentera

Klinth: Visste väl att det fanns ett användningsområde för den ;))
Kommentera

danoj: Timråhalsduken kan du ju torka dig i röven med när ni går på muggen då ;-)
Kommentera

gud: haha, jo det får ni nog stå ut med om det inte finns nåra lediga platser, och nej, det blir ingen timråhalsduk!!! :)))
Kommentera

danoj:
detta med att skrika Frölunda i klacken kan vi ta ett snack om sedan på muggen på Babar...;0)

stryk ska du få hårt o länge...;0)
Kommentera

gud: hehe, jepp, får la se om det finns nåra stolar över sen, annars får man väll stå och skandera FRÖLUNDA i timrå klacken , hade iof vart rätt kul :))
Kommentera

gud:
det är väll där det måste vara svårast att få tag i biljetter ;-)
Kommentera

danoj:
vad är det för biljetter du har fått tag på..;0)
måste var i TIMRÅ IK klacken...
Kommentera

heart: då skulle jag bli väldigt förvånad, ni stod förvisso uipp bra senast i scandinavium, men ikväll blir det "show ala frölunda" , och det står inte något lag emot! :)
Kommentera

danoj: ikväll tar vi er!
Kommentera

Linnea: Hehe, secrets are not meant to be revelaed! ;-)
Kommentera

danoj: Hur var när och vem var du tvungen att döda?; )
Kommentera

sannes: Jag har fått tag i biljetter nu iaf, helt lyrisk!! :))
Kommentera

Ikväll gäller det, må bästa lag vinna.

Attans synd att man inte kan se matchen på tv:n, jättetokigt att dom inte sänder den.
Jaja, man kan inte få allt här i livet.

Jag hoppas att det blir en spännande och välspelad match.
Kommentera

« · 214553 · »