Jag er så hemskt mycket om ursäkt. Men det har väl knappast varit läge att skriva på några papper innan lockouten blivit klar. Så det enda man har kunnat gå på någolunda har väl varit vad spelarna sagt eller? Sen kan man ju ganska lätt dra slutsatsen att om spelarna tränat med laget under sommaren så är det ganska naturligt att spel i Frölunda varit alternativet närmast till hands, eller det kanske bara är jag som drar sån slutsatser.
Sen borde du som WWSare veta lika väl som jag att Påhlsson är klar för spel i Frölunda.
MoK: Tja, det blir kanske lottdragning om vilka som får spela och inte. Denna lockout ställer bara till massa bekymmer. Och jag vill trots det se "min" Kalle i Elitserien........
Sannes: Kalle o gubbarna vet nog att dom hade fått spela ytterslite hur det än blivit med lockouten. MEn vilka skall sitta på bänken bland Frölundas forwards? 4a femmor kan man ha men sällan alla får spela oftast e det ju 3st som gäller. Alltså 9 spelare.... många som inte får spela då.
MoK: Visserligen men de känner ju iallafall att de har chansen att få spela, det sporrar dom vidare och det gör att de utvecklas mer, iallafall så inbillar jag mig detta. 5 st femmor, ja det hade varit något det......... :)
Sannes: Kalle, Daniel o gubbarna hade inte fått spela så mycket i vilket fall som helst och det är ju bara 1 back som tillkommer. Hårdare blir det för våra forwards som redan får konkurera så ansluter då kanske 3 till. Skall vi spela med 5st femmor :)
millis: Jag läste på Frölundas hemsida om lockouten, jag hade visst missat att kika in där idag... Där stod ju litegrann om vad Frölunda gjort och inte.
Klart det blir kul att se NHL-spelarna men jag tycker det blir synd om bla Kalle, Daniel, Björn som kämpar för att få spela.
millis: Hur kan nån vara klar om inga papper e påskrivna :) Du har hör Affe skall anslita? Typ hela sverige har läst det i var och annan tidning som finns , vi e fler som kan läsa.
Visst skall det bli kul att se dom spela i Frölunda dräkten. Men vilka kommer få ta stryk o inte spela? Loui? Hur bra e det? Sen om lockouten blir kortvarig så försvinner dom bara helt plötsligt.
millis: Jag såg att han hade skrivit det men inget är väl helt klart ännu, finns inga papper påskrivna vad jag kan förstå. Eller är det annan info som har kommit fram nere i Göteborg?
Kul att få se Axelsson och Co men lite synd att några andra killar får stå tillbaka. Hur man än vänder och vrider det hela, så blir det fel.
Andersson, Kallio, Johnson
Tolsa, Kahnberg, Lundqvist
Affe, Pebben, Samme
Pluss, Esa, Högardh
där har vi 4st femmor... men loui, jensa mfl???