HV71

7183 inlägg · 782 ämnen

Leo's Hockeymuseum

293879 · » Till forumet

Sv: Leo's Hockeymuseum
gud: Ja, det kanske är det bästa... =)
Kommentera

Kattiz:
nu slappnar du av bara...och låter Dysso vara för sig själv..
Kommentera

Dysso: Okey. Och jag som tycker att jag hade långt ner.. ;)

Ja, vem vet?! Det kan ju hända någon gång. ;)
Kommentera

Kattiz:

Ska försöka, men jag bor ännu längre från Jkpg än vad du gör för tillfället.

Väldigt lite är mycket mer än inget, så det tar sig. Snart står du där och erkänner att HV är ditt andralag... ;)
Kommentera

gud:

Hehe, bra fråga.. Har faktiskt lite halvt om halvt planer på att åka ner till nästa match mellan HV - TIK, får se hur det blir när det närmar sig. Den 4/10 däremot blir det inget av med det. :/

Nästan så jag blir lite orolig för att ni skulle kunna lura till er en poäng när jag inte är där och styr upp saken. ;)

Du får ge en match/klackrapport sen. :)
Kommentera

Dysso: Själv läste jag om det i Sundsvalls Tidning på sportsidorna och fick idén att åka dit. Hehe..
Alltid trevligt med hockey. Åk dit om du kan!

Hihi.. Njae.. Ska vara VÄLDIGT lite i sådana fall.. ;)
Kommentera

Dysso:
den 4/10 blir det ju tomt utan dig..vad skulle du upp till
skogarna i norr att göra..;0)

det kan bli ganska fullt på bortastå på den matchen så det kommer att bli roligt att kunna ta upp kampen emot eran klack ordentligt för en gångsskull
Kommentera

Dysso:
hehe..tror du på Tomten också...;0)
Kommentera

Kattiz:

Jag har läst artiklar om det, och sett ett antal bilder, men tyvärr aldrig varit där själv. Kul att du tyckte det var trevligt, har bara aldrig blivit av att man åkt själv.

Du kanske fick i dig lite känsla för HV på köpet? :)
Kommentera

Leo's Hockeymuseum
Var ner på semester i Södra Sverige med familjen i sommras och såg att det fanns ett hockeymuseum i Jönköping. Tvingade ner hela familjen dit en dag. Även fast jag är Timrå supporter så var det rigtikt skoj att kolla runt där på alla tröjor, och läsa historia om HV's uppkomst.

Hoppas att ni HV71 supportrar har varit dit! Det är roligt att någon gör ett museum om ett hockeylag.
Kommentera

293879 · »