HV71

7183 inlägg · 782 ämnen

Nr 60

« · 123076 Till forumet

Nr 60
Kan det vara så att Liv tror på Sm guld efter 60 spelade matcher denna säsong???

I så fall så kan han glömma det och ge det nummret till Kapanen i TIK.

Eller vad är anledningen till nummret???
Kommentera

Sv: Nr 60
RED DEVILS: Visserligen kan Liv vara lite snurrig ibland. Men jag är ganska övertygad om att även han är medveten om att det krävs åtminstone 62 matcher innan någon kan sträcka SM-bucklan i skyn den här säsongen.

Enligt TV-sporten så skall han lämna en förklaring till sitt nummerval vid säsongen slut.
Kommentera

Vad tror ni nu om HV-FBK? Vinner ni?
Kommentera

Portello:

Klart vi vinner med mig på läktaren ;)
Kommentera

Dysso: Ja visst tusan, du skulle ju och kolla. Får hoppas att dom inte gör dig besviken.
Hur långt är det mellan Götet och Jönköping?
Kommentera

Portello: Eller rättare sagt: Hur lång tid tar det med ismaskinen från Scandinavium till Kinnarps? ;)
Kommentera

Paddan: Jag vet inte varför,men när jag såg ismaskinen igå så tänkte jag direkt på Dysso. Undrar varför? ;)
Kommentera

Portello:

Det är 2 timmars bilfärd .. ca 15 mil
Har lurat upp en frölundasupporter på hemmastå, ska bli kul. :)
Kommentera

Paddan, Portello: Ismaskinen med turboagregat, den går undan kan jag säga .. Har rekonstruerat den efter den något olyckliga händelse som Paddan hade hittat en bild på, med den så tar det bara nån timme... :)
Kommentera

Dysso: Jasså, menar du att han kommer att stå helt ensam i ett folktomt Scandinavium medan matchen pågår i Kinnarps. Ja, jag säger då det...
Kommentera

Paddan:

Riktigt sååå elak är inte ens jag. :)
Förövrigt finns det inga ståplatser i scandinavium...
Kommentera

Dysso: Det är väl en definitionsfråga. Personen ifråga kanske väljer att ställa sig på stolssitsen och stå där matchen igenom.
Kommentera

Paddan:

Det skulle nog bli uppskattat... :)

Snart ska man iväg till jobbet, hem till halv två inatt, sen upp och fara i riktining mot HockeyTemplet i Jönköping .. *mmm*
Kommentera

Dysso: Vem vet, de kanske är vana med sånt beteende i Göteborg.
Lycka till då med färden upp till Jönköping och framförallt lycka till på matchen. Torde bli en härlig upplevelse, antar jag.
Kommentera

Paddan:

Antar dom är vana vid det ja. Leksands fans skulle tydligen göra om en sektion till ståplats när dom var där sist...

Härligt, underbart, fantastiskt .. orden tar aldrig slut :)
Kommentera

Dysso:
när ska vi åka på tisdag??
och jag lovar dig att det går fortare än 2 timmar..;0)
Kommentera

Dysso...
sorry..jag menar givitvis på torsdag..
tror du att du kan komma loss vid 15:00??

OskarB...
finns det en chans att vi kan springa på
varandra när vi ändå väljer att åke till er...;0)
Kommentera

gud:

Jag är inte svår att hitta i Kinnarps Arena. Står alltid på samma ställe i pauserna...:-)
Kommentera

gud:

Jag är redo den tid du vill åka. :)
Har fått ledigt torsdag - fredag, kändes som en oerhört bra anledning att inte jobba ett par dagar... ;)
Kommentera

OskarB:

Vilket ställe är det? Vid det laget lär jag behöva räddas från de galna TIK fansen.. :)
Kommentera

« · 123076