IF Björklöven

3886 inlägg · 100 ämnen

Forum

« · 2578337 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Apropos of Nothing
Kenttäcam: Nej. jag tror inte att vi kommer att spela kval i hockeyallsvenskan lol
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Bäckis69: men tror du att ni kommer kunna uppnå samma kvalite som malmö briljerade med förra säsongen?
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Klåparna: Pratade inte med dig?
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Kenttäcam: Vi är betydligt bättre än Dif och Löven. Jävla troll.
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Bäckis69: kan ju inte ens försvara mig, ni blockerade mig direkt man ifrågasatte eran förmåga att kunna spela hockey på en allsvensk nivå!
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Klåparna: Precis, tror publiken i Östersund kallade Djurgården bonnjävlar, haha. Och då hade Garpen inget svar
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
puffe: Ironiskt!
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Bäckis69: Tror de svider lite endå, ni vandrar samma stig som dif. Går in i ligan med noll ödmjukhet!
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Bäckis69: Du verkar lättprovocerad, lär dig läsa gubbe. Mitt inlägg var inget trolleri, sanslöst vilken låg nivå det är i böckerna här inne. Inbördes beundran.
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Kenttäcam: Var och såg Elfsborg -Valencia i nån cupmatch för x antal år sedan.

Kul när Boråsklacken skanderar

'spela fotböll bonnjävlar...'
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Kenttäcam: Jag har kommit över det där länge sedan gubben. Vi kommer ju att gå och då gå upp med en vinnarkultur. Hur gammal är du? Du beter ju dig som en p12a.
Kommentera


Sv: Apropos of Nothing
Kenttäcam: Är ni Palestina nu?
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Bäckis69: as nördigt med lite bomber
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Kenttäcam: Nej Umeå är ju en student nörd stad men ändå.. Kaxiga utan att ha något att backa upp med lol
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Bäckis69: hahaha kan ni inte köra som dif om att alla är bönder osv
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Bäckis69: Hahah, hur kränkt blev du? Lugna dig pajas.
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Klåparna: Gud va många ni är här då! Inavels klubb
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
KB: Så kan det nog vara men det är provocerande hur nonchalant laget uppträder. Det är sättet hur vi förlorar mot "storklubben" Almtuna man blir förbannad på.
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Tarasov: Menar att vi förlorade grundserien till er pga rent slarv.
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Realisten: Symptomatiskt för Löven! Lyckas alltid förlora hemma på fredagar mot skitgäng som Almtuna. Löven kommer aldrig lämna denna skitserie, en evighetsvandring. Aja vi får glädja oss att vi leder HA's maratontabell med flest säsonger i ligan. :)
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Klåparna: Nyss tillbaka från krogen. Hur i helvete??? kan ni förlora HEMMA... mot ett så jävla PATETISKT och menlöst hockeylag som Almtuna???.....,som typ ALDRIG!!!! kommer att spela i en högre serie än HA ????? Vilket jävla skämt..
Men..., HA verkar för er '''onekligen''' vara HIMMELRIKET?!?!

PS: Det kommer mer 'godsaker' idag efter lunch, på Skansen.
Jag hoppas att du får lite glädje utav det iallafall...
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Klåparna: Almtuna är väl mer av ett mittenlag nuförtiden med Kimby och Mårtensson, om man ska vara sån. Tror de kniper en hel del poäng från de förmodade topplagen i år.
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Klåparna:
Skit i skitmatcherna i april! Sen tycker jag serien mot Djurgården gled er ur händerna, bara att nöta på så slinker ni igenom till slut.
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Tarasov: Skitmatcherna blev vårt fall förra säsongen och de blir vårt fall i år också.
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Klåparna:
Ta det lugnt, det är i april man går upp inte i oktober 😀
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Bäckis69: Värdelöst, Brynäs går upp enkelt.
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Klåparna: I'll take it
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Vad i helvete? Bjuder man fansen på detta en fredag på hemmaplan?
Kommentera

Sv: Seriepemiär! Garpens IF - IF Björklöven
Klåparna: Jag hoppas det bara var en engångsföreteelse av Löven att förlora mot Garpens trötta gubbar.
-----------------------------------------------------------
Väl bekomme!
Kommentera

Sv: Seriepemiär! Garpens IF - IF Björklöven
Realisten: Tackar vänligast, jag instämmer fullt ut i den korrekta och träffsäkra(vilket man inte kan säga att Dyrgårdens spelare är) texten, det lär gapa tomt på Hovet framöver(inte bara när AIK spelar). Jag hoppas det bara var en engångsföreteelse av Löven att förlora mot Garpens trötta gubbar.
Kommentera

Sv: Seriepemiär! Garpens IF - IF Björklöven
Klåparna: Någon gång efter lunch idag, finns ett alster modell längre, på "Skansen", som jag tror kommer att falla dig i smaken.
Dock inte på 'snackets Skansen', if you get my drift.
Kommentera

Sv: Seriepemiär! Garpens IF - IF Björklöven
Klåparna: oddset på att han skyller på dommarna borde vara as lågt😂😂
Kommentera

Sv: Seriepemiär! Garpens IF - IF Björklöven
Ozzy: Så var det. Och "J F K" skyller på domarna som vanligt.
Kommentera


Sv: Seriepemiär! Garpens IF - IF Björklöven
Klåparna: mycke olyckskorpar är vad det är! Lite kul att Modo halvdeles skyller förlusten igår på att några/nån spelare fått influensa, var ett jävla hånande om oss när i princip hela laget fick covid😳😳
Kommentera

Sv: Seriepemiär! Garpens IF - IF Björklöven
Realisten: "Nästa säsong tänker jag mig att Kenttä söker sig 'norrut', 28 mil närmare sin ursprungliga 'barnsäng', för att åta sig jobbet som sportchef i Lule Hockey."

Det där kan du nog glömma, Kenttä trivs utmärkt i Löven.
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
SPOODI: ? Vi har en matchtråd för premiären mot DIF.
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Klåparna: inne i omgång 4 innan det skrivs något här. Bra intresse för blötröven ☠️☠️☠️
Kommentera

Sv: Apropos of Nothing
Västervik är fruktansvärt dåliga.
Kommentera

Sv: Seriepemiär! Garpens IF - IF Björklöven
Klåparna:
Blomgrens: Okej. Bedrövligt från alla håll. Fortier höll på att vinna matchen åt oss på egen hand.
Laget är en katastrof defensivt
--------------------------------------------------------------------------------
Jaa, det var sannerligen ingen minnesvärd tillställning under gårdagskvällen för er Lövensupportrar.
Och 5-3 till "Skansen" var målmässigt helt klart i Underkant.

Jag undrar om det inte är läge för Löven att redan nu göra en 'minisilly' gällande BACKAR inför säsongen 24/25, för Fortsatt spel i HOCKEYALLSVENSKAN!!!
För något annat lär knappast bli aktuellt. En fullständigt KATASTROFAL!!! defensiv insats kan man lugnt sagt säga..

Jag är dessutom tämligen säker på att att den här säsongen är den femte och SISTA!! som Per Kenttä tänker "slösa bort" som Sportchef i HA.

Nästa säsong tänker jag mig att Kenttä söker sig 'norrut', 28 mil närmare sin ursprungliga 'barnsäng', för att åta sig jobbet som sportchef i Lule Hockey.
Kommentera

Sv: Seriepemiär! Garpens IF - IF Björklöven
Blomgrens: Okej. Bedrövligt från alla håll. Fortier höll på att vinna matchen åt oss på egen hand.
Laget är en katastrof defensivt
Kommentera

Sv: Seriepemiär! Garpens IF - IF Björklöven
Klåparna: Grinder-dif tuggar sönder torrlöven. Lättuggat, sa #44.
Kommentera

Sv: Seriepemiär! Garpens IF - IF Björklöven
Klåparna: Grinar haha? Nja ser faktiskt hellre löven vinna men jag säger bara som det är.
Kommentera

Sv: Seriepemiär! Garpens IF - IF Björklöven
Blomgrens: Klart rättvis seger, var mest en tidsfråga att det bättre laget skulle smälla in avgörandet
Kommentera

Sv: Seriepemiär! Garpens IF - IF Björklöven
Blomgrens: varför grinar du? Är du smyggrindif?
Kommentera


Sv: Seriepemiär! Garpens IF - IF Björklöven
Klåparna: Håller med! Nu är det ganska rättvist!
Kommentera

Sv: Seriepemiär! Garpens IF - IF Björklöven
Blomgrens: Tycker det är rättvist.
Kommentera

Sv: Seriepemiär! Garpens IF - IF Björklöven
Så himla orättvist och vad är det för mål vi ser i den här matchen. Jättemärklig match!
Kommentera

« · 2578337 · »