Se nu till att rädda elitlicensen, så att vi kan se fram emot fin hockey i Umeå många år framöver. Sätt in pengar på Lövens konto enligt ovan, så att vi alla gör vad vi kan.
fredde85:A,Så visste du nog det men du visste nog knappast att han var aktuell för Teg. Eller är du en sån som varken är intresserad av hockey i allmänhet och Timrå i synerhet och bara lallar runt och leker duktig?
fredde85:He he det märks att du inte vet vad du skriver... Du borde väl i det här laget veta att Jesper Jäger inte längre är aktuell för Teg då han är klar för ditt favoritlag Timrå...
Zcootah:Han ryktas också till Hammarby också det enligt taif.nu Ganska töntigt förresten att inte ge sin poängbästa back och förmodligen en av dom mest värdefulla och bästa inte nytt kontrakt pga att han är 31 år det är ju ingenting!Igor Larionov är ju 42.
Hans Särkijärvi Gratulerar löven till ett bra tränareval. Anser att SSK gjorde en miss, när man sparkade honom, och satsade på dryge Timo Lathinen, men det är ju deras problem.
Hej löven vänner..Jag är en Malmö supporter och har fått reda på att vi har värvat magnus Österby från er förening, Och jag tänkte någon här kan berätta för mig vad för slags spelare han är..hans statistik och så...Poäng, plus- och annat av intresse...MVH The Whale
Önskar grabbarna lycka till i kväll mot AIK. Seger i dag skulle vare väldigt bra. Om jag fattat det rätt så skall en avgörande match spelas i Umeå Arena.
Dream Team:He he lol!Det står att både Sundsvall och Huddinge kan möta Skellefteå.Du har skrivit Skellefteå AIK där det egentligen ska stå typ Solna AIK.Nu blev det ju så att Sundsvall ska möta Solna.Synd bara att man missar skiten.