Skönt att Löven är tillbaka även om det var mot Väsby de tog poängen nu. Men, återigen är inget lag så dåligt att det bara är att leka hem det.
Hoppas frågan om målis är löst på ett bra sätt iom Ingram (är det bara jag som tänker på Instagram?) Ser ut som att Timrå är värsta konkurrenten, och när det är dags för dem måste vi ha funnit ett bra motmedel.
Tarasov: I bästa fall, varit ytter eller i fjärde mycket också. Löven har iofs inte så tydlig 1-2-3-4 struktur när alla är friska men skulle säga att det är såhär nu: Vesel Steen Andersson Ottosson
Kan ändra ordning på Vesel och Steen också men känns som transatlanterna är första
KB: Jag har inte läst det någonstans så vet faktiskt inte. Vart lite chockad att när de hörde att Poulin vart skadad så ringde de direkt, men kanske är så det fungerat!
Ja, anses tydligen vara bästa målvakten utanför NHL i Nordamerika så det känns sjukt lovande. För resten av säsongen också!
JoseGonzales: Nu vet jag inte exakt hur det har gått till i det här fallet, men har inte i princip alla lån skett på det viset? Vad jag hört så är det främst spelare (agent) eller NHL-organisation som hört av sig till klubbar för att hitta speltid någonstans.
Verkar vara en riktigt vass målvakt hur som helst!
JoseGonzales: Intressant att Löven är så pass stora nu att Nashville ringer Kenttä och erbjuder Connor Ingram på lån. Borde betyda att kostnaden blir lägre också. Väldigt intressant målvakt!
JoseGonzales: Äh, saker händer. Som det där med Lodin i Timrå, hade ingen lust att göra hans vardag värre än vad det var. Vi i MoDo är i alla fall vana med snedsteg och annat skit som drabbar alla människor.
Costanza: Det är ingenting inom laget utan utanför. Jag kommer säga för mycket snart. Men det är inte säkert att han lämnar det kanske löser sig, men jag skulle inte svära på mitt liv på det.
JoseGonzales: Väldigt bra målvakt. Tog upp detta i höst när han var på marknaden. Jag har inte hört nåt på stan. Han har dock en historia där ingen klubb vill behålla honom på grund av egoattityden han sprider i omklädningsrummet. Som sagt, det behöver inte gälla i detta fallet.
Costanza: Det är inte lappsjukan utan helt andra grejer som ligger bakom. Jag vill inte skriva vad det är då jag inte är 100% säker men jag litar väldigt mycket på min källa. Händer det något gör det nog det under hans skadeperiod.
JoseGonzales: blir spännande...om det nu löser sig med allt 🤔! Går allt i lås så känns det som det handlar om mer än en tillfällig lösning tills Poulin är tillbaka...🤔!
Mezdah: ja det har varit svajigt ett par matcher nu så en förlust låg väl på lut...😬! Vi leder visserligen serien än men det känns som Timrå är vassaste laget just nu...🤔🤔
Jag visste det. Det har varit en svacka ett bra tag nu. Visst var det osis på första målet men det är inte det som avgjorde. Inte samma fart som det kan vara, det kändes som att det gick segt i allmänhet. Nu är det bara att glömma och försöka ställa in sig på att öka tempot och kriga. Löven kan mycket mer än så här.
MrLöven: Näe, men med MoDos start är allt bättre än att spela(just nudå). Hoppas verkligen dock att Vardagen infinner sej snart, o då är ni med o slåss om Guldbiljetten såklart.
Men fortsätter säsongen ska vi förhoppningsvis vara en Joker åtminstone