Juniorhockey

Nationellt · 3278 inlägg · 143 ämnen

Ett sprillans nytt forum!

« · 291379 Till forumet

Sv: Ett sprillans nytt forum!
Predator:

Ja, det är märkligt att man inte har lust att visa det. Skulle dessutom gärna se att man införde den gamla sändningsvarianten av TV-pucken. Att bara se sista helgen ger inget djup i det man får se från TV-pucken.
Kommentera

Predator: det var värst vad ni kom igång :)...har ni inga juniorer ni kan prata om nu då ;)
Kommentera

Predator:

Mer teknisk hockey i juniorsammanhang, alla vill göra mål:)

Sätter vi igång och skriver som satan här kanske TV fattar att det finns nåra intresserade, kan nog allt få Kanal 5 att sända..;)
Kommentera

poffa: instämmer. I många fall tycker jag också juniorhockeyn är betydligt mer underhållande att skåda.

Nu när vi fått ett juniorforum här, är väl nästa mål att få svensk tv börja sända JVM igen! :-)
Kommentera

liepins:

Ja, jag kan bara säga att jag är av samma skrot och korn. Det är inte många J20- och J18-hemmamatcher med MODO som jag missat i år.

Det är alltid intressant att kolla in juniorerna och se vilka man tror kommer lyckas i Elitserien.
Kommentera

poffa:

Jag tycker själv juniorhockey är minst lika intressant (eller nja nästan) som seniorhockey. Kul att se framtidens stjärnor utvecklas.

Jag kommer med stor säkerhet hänga här i vinter i alla fall..;)
Kommentera

liepins:

Håller med. Den här har jag saknat. Hoppas bara att vi får in många intresserade hit.
Kommentera

Predator:

Det här är ju klart bättre än forum som "matchtips". Bra!
Kommentera

Ett sprillans nytt forum!
Ah va trevligt. Det här är något som saknats!
Kommentera

« · 291379