Juniorhockey

Nationellt · 3278 inlägg · 143 ämnen

Favorisering?

Favorisering?
Nu ska jag inte komma in här och anklaga folk för jag är egentligen inte speciellt insatt i juniorsidan.. MEn jag får oundvikligen höra saker efterssom jag har en bror som är 16 år som har en del vänner som spelar i U-16 landslaget (ska inte gå in på vilka för det har ja inte koll på) Men till saken jag har hört att det är mkt sthlms spelare i landslaget och särskilt hammarby. ligger det nån sanning i detta? skulle gärna veta.
En annan sak som ja hört vart att både första och andra målvakten i landslaget är från hammarby (rätta mej om jag har fel). Och ändå så mötte min brors lag (leksand) dom i en cup där leksands väldigt talangfulla målvakt (Gråbo) fick utmärkelsen bästa målvakt. Notera då att va jag vet är att både landslagsmålvakterna var med på den cupen och endå fick inte gråbo vara med i landslaget jag har också hört talas om att det finns en del väldigt duktiga juniorer som inte blivit uttagna. Ni måste rätta mej om jag är helt ute och cyklar nu. Är det nån som vet mer om det här?

« · 357185