87bth01: På radio Uppland hade man nu på morronkvisten en längre intervju med Belfour. Killen gav ett sympatiskt intryck, trots att han egentligen inte sade annat än vad som var förväntat, typ välregisserade klyschor om att standarden var hög på andra målisar i AS etc.
Avslutningsvis frågade reportern om det fanns en minsta chans att han skulle vara kvar i Leksand om man avancerade till ES, och då skrattade Ed och sade något i stil med "you'll never know".
norrland: Almtuna passar ju av tradition Leksand illa så vi får vara nöjda med segern. Det var en av de sämre ishockeymatcher jag sett och det berodde uteslutande på Almtunas totala ovilja/oförmåga att genomföra anfall. 10 skott på mål under hela matchen talar väl sitt tydliga språk och jag tror aldrig jag har sett ett lag spela tråkigare ishockey.
På radio Uppland hade man nu på morronkvisten en längre intervju med Belfour. Killen gav ett sympatiskt intryck, trots att han egentligen inte sade annat än vad som var förväntat, typ välregisserade klyschor om att standarden var hög på andra målisar i AS etc.
Avslutningsvis frågade reportern om det fanns en minsta chans att han skulle vara kvar i Leksand om man avancerade till ES, och då skrattade Ed och sade något i stil med "you'll never know".