Leksands IF

26767 inlägg · 1367 ämnen

Huddinge-Leksand

« · 1076026 Till forumet

Huddinge-Leksand
tror inte på tvåsiffrigt för eran del ikväll. Tror ni vinner med 2-6 dock.
Kommentera

Sv: Huddinge-Leksand
ante08:

Jag tror också på en vinst. Men det kommer att slut 1-5.
Kommentera

Vem är det som vaktar kassen i dag?
Kommentera

norrland: Emanuel
Kommentera

Frisco:
Inte nu längre.

Kommentera

Undrar hur många matchers avstägning Pretsberg får? Minst lika ful som Jonte Hedströms.

Ni hade tur som fick med er två pinnar.
Kommentera

Tikinmyheart:

Vad gjorde Prestberg?
Kommentera

87bth01:

Hur var Jackman igår ?? Fick ett samtal från ali som påståd att han var sämst i Leksand var inne på 3 första målen tydligen .

Domarna var tydligen usel åt båda håll? Vem dömde?

26 poäng av Karlberg redan efter 10 matcher
Kommentera

mattias - 74: Efter 3 seks letande på stats.swehockey.se

Referee: Claesson, Morgan
Linesmen: Modin, Tommie
Wernström, Emil
Kommentera

Frisco:

Tack. Orkade ärligt talat inte leta :)
Kommentera

87bth01: Du såg förmodligen inte matchen som missade hans fula grej som gav Huddingespelaren blodvite och hjärnskakning.
Kommentera

87bth01:Prestberg hoppade in en armbågstackling som inte var så snygg och i samma stund snackade Jackass till sig en 10:a .

Och Jackman är ju en total katastrof bakåt , tror aldrig jag sett ett sämre försvarsspel än vad han visade upp igår .

Kommentera

Alisandali:

Verkar ju konstigt eftersom samma Jackman var Leksands överlägset bästa spelare i kvalserien förra säsongen.

matchotränad månne ? kanske skall ta det försiktigt med att döma ut honom helt det är ju trots allt en del matcher kvar innan han skall vara som bäst?
Kommentera

mattias - 74:
Om du läser vad jag skrev och funderar en stund innan du hammrar på tangenterna som en menssjuk kobra , så ser du att jag skrev IGÅR .

Sen kan jag ju tillägga att han långt ifrån var våran bästa back försvarsmessigt i KS , däremot offensivt var han ju bäst .

Men det bör ju finnas forwards som ska kliva fram då och inte en back ,( "forward" läs Bergenström)

Kommentera

Alisandali:

Sorry

Lär mig visst aldrig :)
Kommentera

mattias - 74: Det kanske är sånna spelare ni behöver. Nån som tar i det som krävs i grundserien och plockar fram det bästa i kvalet istället för dom som ni är vana vid som kör så lungorna blöder i grundserien och försvinner totalt i kvalet till våren. ;-)
Kommentera

Stigsson:

Jag tycker som dig
Kommentera

mattias - 74: Väntat beslut även om jag tycker det finns vissa likheter med Jontes fula påhopp.

Näsblodet struntar jag i, det kan man få ganska lätt ändå.

Var glad för en matchs avstägning, jag tycker det borde ha blivit fler.
Kommentera

mattias - 74:

Innan du släpper Huokko helt, måste jag säga att han har creds från mig. Killen hanterar problemet på precis rätt sätt.

Kommentera

« · 1076026