Har ni redan glömt förbrödringen mellan oss och TIK den 17/4? Spar hatet till de som förtjänar det mest - uppkomlingarna från Ö-götland - om ni nu ska snacka skit öht...
Den som vinner på tisdag har blåvit dress, det är så klart, men det är ingen orsak att kasta paj på TIK... ;-)
gripen66: För mig är TIK:are fullt i klass med LHC:arna, tyvärr.
Visst, det är TIK:arna som fixat Hockeysnack, men för den skull behöver dom inte dryga sig dagarna i ända. Om det ändå gjordes med lite distans och glimten i ögat, så vore det kul...
Går man in på TIK:arnas gästbok och ens yppar något, blir det ramaskri.
Eftersom det inte blir någon organiserad TIK-resa till Leksand, får väl du ta och mas(a) dig dit från Rågsved.
Det finns trevliga matchvärdar som kan guida dig till rätt plats, så du behöver inte vara orolig. Platsen är iaf mitt emot den enorma blåvita supportermassan.
Man blir ju anklagad för att vara inne på TIK:s gästbok och skriva begåvade inlägg. Visst, gjorde ett flertal inlägg för länge sedan samt ett nyligen där jag påtalade deras inställda supporterresa till Leksand.
Kollar man på våran gästbok härnere, ser man ju att det istället är TIK:arna som är inne här.
Äh lägg av, det var ju du som började! Skyll inte på andra helt oskyldiga Timråsupportrar att du går på som en slåttermaskin i gästböckerna.
Angående detta med dyslexislängen jag åkte på, så vet man aldrig, den kanske återuppstår igen framgenom ;)
Om vi nu ska försöka att hålla oss till matchen så tror jag att det blir en mycket jämn kamp ikväll. Jag skulle inte bli förvånad om det måste till en SD för att sära lagen åt, kanske t o m straffar.
Mitt tips blir dock att vi fortsätter vårt segertåg mot just Leksand och vinner matchen med 4-2.
Själv så spelade jag trumpet när jag var 14-15 år i ett band som vi kallade sig för "Green Brass Band" Numera spelar jag bara på mina fladdriga läppar.
Nepp Gunno avgör inte utan det gör Kryckan i tom bur.
Kära LIFFANZ....Ikväll kommer Timrå IK på besök i eran hall och om ni aldrig har varit med om ketchupeffekten förut så får ni vara med om det ikväll......håll i hatten.....LIF-TIK 1-5 i underkant. Heja TIMRÅ IK........tre härliga poäng ikväll igen..
Micke Hellacopt: Nä men ser man på. Bottengänget Timrå chockade visst Leksand. Å de många nyfövärven som det luktar "B-stämpel" om gjorde visst hyfsat ifrån sig.... ;)
Nej då, skämt åsido.....av det man hört från radion å så så var ni värda en pinne idag, men samtidigt som vi har en ruggig keeper så verkar eran gauthier (stavning??) en aning ojämn. Men jag klagar inte över att vi tog hem alla 3 pinnar ikväll =).
Har ni redan glömt förbrödringen mellan oss och TIK den 17/4? Spar hatet till de som förtjänar det mest - uppkomlingarna från Ö-götland - om ni nu ska snacka skit öht...
Den som vinner på tisdag har blåvit dress, det är så klart, men det är ingen orsak att kasta paj på TIK... ;-)