Leksands IF

26765 inlägg · 1367 ämnen

Jubileumsturneringen

« · 571531 Till forumet

Sv: Jubileumsturneringen
Db_04: jaha ja VÄLKOMMEN TILL JORDEN!!
Kommentera

Db_04: Du får väl tro det om det känns bättre, själv uppfattade jag det som om den "fantastiska" fårskocken tystnade betänkligt redan i första perioden.
Kommentera

nyz:
Visst.......håller med om att det var en dålig match.
Svårt att spela med när en randig domherre gör allt för att sabba förutsättningarna. Trots allt så är det ju 6st derbyn kvar att se fram emot under säsongen.
Kommentera

Stigsson: måste erkänna att mora var värda att vinna denna match. men de va när att Leksand kom i kapp tack vare Tribuntsovs och domare Eriksson.

Leksand vann ändå 2 av 3 matcher idag. den på läktarn och & fajten watt-nilsson .

Tyvärr får man inga poäng för de.

De är en ny fajt i morrn å då j*vlar ! FORZA LIF
Kommentera

Tubest: Öh, bättre lag - sämre lag?!? Hockeyunderhållningen var ikväll rent ut sagt usel... mora gjorde flest mål och tilldömdes därmed segern, helt rättvist.

Leksand brännde öppet mål (Meijer över). Fick iofs ett riktigt skitmål genom Granath. LIF´s försvar lyckades inte läsa moras anfall, som såg likadant ut vid flera tillfällen... 3 gubbar i bredd och sidledspass. Att inte Pirro kan tygla det innan det är försent är skandal.

Som finne skämdes jag över en spelare ikväll. Tuokko har väl aldrig ansetts vara mycket till skönspelare, men maken till hjärnsläpp var det länge sedan jag skådat. - Häpeä!

Ja,ja, säsongen är ung. Än hinner vi ta revansch både en och två ggr :)
Kommentera

Stigsson:
Helt rätt Stigsson.........bara för leksingarna att inse att de förlorade mot ett bättre lag.
Kommentera

Anders i Budum, Dino, SIVASN: Mina vänner försök att vara stora i segerns stund. Pajkastning kan andra få hålla på med.

Vi står stolta i både med- och motgång.
Kommentera

Det är ju Mora som är Elitserielaget! Calle till hockeygames......
Kommentera

Dino: Gap skratt!!
Kommentera

Skönt att visa vart skåpet ska stå....

Lotvonen - en Finlandsfärja, för 200.000 i månaden. Grattis ni har fått en spelare med Daniel Jardemyrs rörlighet och Peter Hasselblads spelsinne till reapris.......

Det var väl det man förstog att det skulle ta stopp när ni stötte på Elitseriemotstånd!!

Jimmie Ericsson och Wallenberg ÄR inga elitseriespelare, det var ju det jag sa!
Kommentera

SIVASN:
Ta't lungt grabben. Ta en autosol.
Kommentera

nyz: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VA VA DE VI SA DE FINNS BARA ETT LAG I DALARNA
Kommentera

bola: om jag får be... håll en någorlunda vettig nivå. Annars ingen alls! Det är inte kul att läsa nonsens vare sig från dig eller nån annan, oavsett lagtillhörighet!
Kommentera

bola:
inte för att jag vill vara taskig, men du är definitivt inte 20 år - och du har en lång väg dit................
Kommentera

Metal Guru: Även i realiteten ser Simons frissa lika ut i 20år hans träskor ja lika ut i 20 år hans hockeylag ja kul att ni finns men i 20år................
Kommentera

bola:
Du får väl lämna den virtuella världen, och ge dig ut i det farliga realitiet verkligheten, och checka istillgången.
på vägen ut kan du ju ta med dina kompiisar i supertars.

(stavas det verkligen så? menar du inte supertears?)
Kommentera

Dino: Egentligen så vet jag ju inte om isen frusit i de norra delarna av våran sjö(Siljan).Så kanske blir det ingen match!
Kommentera

bola: Sa han som håller på ett lag som har lika många invandrare...... "Svenska Leksand" ........BAH!
Kommentera

Dino: Leksand vinner med 5-0 i fuskbygget FetMats arena! Duba håller nollan och alla nya invandrare i Moras spelartrupp tror att dom spelar på bortaplan eftersom supertars bara överröstar lillebror!
Kommentera

Dino: det dära var det största skitsnacket ja hört :D hahahahaha!
ja säger 5-2 till Stjärnorna =)
Kommentera

3-2 till Mora ikväll. Men i läktarmatchen blir det nog ännu större siffror..... Typ 7-1 till Mora!! Ser man från spelare till spelare, så har vi klart starkare trupp!!
Kommentera

mr big: ofta!! inte en chans
Kommentera

Dino:

Jag kan inte mer än att hålla med dej, det finns inget större hot som jag kan se.
Dock så tror jag att brynäs blir den tuffaste konkurenten i turneringen...
MIK - LIF 7 - 3
Kommentera

Falahk: 0250-17830 är nummret dit
Kommentera

hmpff sket sig med länken men sök på Mora under stad så hittar ni

Kommentera

Falahk: ring moras kansli imorrn
Kommentera

nån som har någon koll på hur man kan skafa sig biljeter till LIF-lukko rauma?

närmaste atg ombudet viste iaf inte
Kommentera

Dino: ne ja mena om ni skulle ha nån chans att vinna :) han va riktigt bra mot borlänge för 10 talet år sen :)
Kommentera

Db_04: Ja om han står, så spricker det nog redan på fredag.... håller mer!
Kommentera

Dino: Ska Tomas Melin stå så kanske de då
Kommentera

Dino: Jo du...
Tråkigt att ditt tips spricker redan på fredagskvällen...

Ni har inte en suck...
Kommentera

Jubileumsturneringen
På Fredag är det slut på segerraden för er. Det är ju först då ni stöter på nåt riktigt motstånd! Känner att Mora IK kommer att gå obesegrade genom hela cupen, ser inget riktigt hot bland de övriga lagen.....
Kommentera

« · 571531