mattias - 74:För en gångs skull höll jag på er men ack fasiken vad nära det var.
P.S. Du håller väl på ett mirakel på ons mot tandkrossarna eller!!
Otroligt viktig match mot DIF imorgon. 3 poäng där och jag vågar tro på Es på allvar. Kommer bli sjukt spännande. Det jag sett imponerar inte av DIF , då är Leksand betydligt bättre. tror på tajt match. Måste sova på nu , om jag kan. Detta är inte bra för hjärtat och framförallt inte för nerverna
Wayne Gresky:
Ja våra " modokillar " är sannerligen viktiga för Leksand. Nu tar vi Timrå av bara farten imorgon.
zigge: Det är mycket MoDo i kvalserien i år också:
Bofors: Eddie Larsson, Johan Nilsson
Djurgården: Jonas Almtorp, Mario Kempe
Leksand: Tommy Enström, Patrik Hersley, Mattias Timander, Johan Ryno, Tobias Forsberg, Jacob Blomqvist
Rögle: Alexander Bonsaksen, Daniel Sondell, Jonathan Zaar
Timrå: Oscar Hedman, Andreas Molinder
Örebro: Nicklas Dahlberg, Per Edblom, Thomas Edström, Conny Strömberg
(Jag kan mycket väl ha glömt någon.)
Patrik Källstr:
Alltså fy fan vilken kämpaseger. Hersley och Ryno är banans förgrundsfigurer. Otroligt bra defensivt arbete av ryno matchen igenom.
Patrik Källstr:
Se till att ta steget upp nu. Har saknat att se Brynäs spöa er några år nu :-)
Tomas Forslund kliver ner i båset under kvalserien. Kan bli lite fart på spelarna. Bra lösning.
Då var det klart för Kvalserien. Platsen säkrad i och med vinsten ikväll mot Troja / Ljungby.
Alisandali:
Funderar på om man skall ge matchtröjan till grannens pitbull? Kan ju köpa en ny nästa säsong :)
Storhonken:
Han bestämmer nog över sina pengar men spelarna väljer nog inte han ensam..
Storhonken:
Nackdelen med Ejendal är att han inte kan hockey för 5 öre utan bara bidrar med pengar. Han brinner för föreningen men kunnandet är inte mycket.
Storhonken:
Denna gången tror jag faktikst på det. Han måste inse att man kan inte finansiera hur länge som helst när resultaten uteblir.
mattias - 74:
Som Uppsalabo måste du ju bara hålla på Almtuna.
Och jag är ju t.o.m lagledare för en AIS:are!
mattias - 74: Upprepar mig själv från 10.55 idag.
Det är nu dom svåra matcherna kommer för er, när man "bara" ska hämta hem lätta poäng. ;-)
Svanru:
Leksand var aldrig med i matchen igår. DIF var minst ett nummer för stora för oss. Självklart tror jag på mirakel men det ser tufft ut.