mattias - 74: Upprepar mig själv från 10.55 idag.
Det är nu dom svåra matcherna kommer för er, när man "bara" ska hämta hem lätta poäng. ;-)
mattias - 74:
Som Uppsalabo måste du ju bara hålla på Almtuna.
Och jag är ju t.o.m lagledare för en AIS:are!
Storhonken:
Denna gången tror jag faktikst på det. Han måste inse att man kan inte finansiera hur länge som helst när resultaten uteblir.
Storhonken:
Nackdelen med Ejendal är att han inte kan hockey för 5 öre utan bara bidrar med pengar. Han brinner för föreningen men kunnandet är inte mycket.
Storhonken:
Han bestämmer nog över sina pengar men spelarna väljer nog inte han ensam..
Alisandali:
Funderar på om man skall ge matchtröjan till grannens pitbull? Kan ju köpa en ny nästa säsong :)
Då var det klart för Kvalserien. Platsen säkrad i och med vinsten ikväll mot Troja / Ljungby.
Tomas Forslund kliver ner i båset under kvalserien. Kan bli lite fart på spelarna. Bra lösning.
Patrik Källstr:
Se till att ta steget upp nu. Har saknat att se Brynäs spöa er några år nu :-)
Patrik Källstr:
Alltså fy fan vilken kämpaseger. Hersley och Ryno är banans förgrundsfigurer. Otroligt bra defensivt arbete av ryno matchen igenom.
zigge: Det är mycket MoDo i kvalserien i år också:
Bofors: Eddie Larsson, Johan Nilsson
Djurgården: Jonas Almtorp, Mario Kempe
Leksand: Tommy Enström, Patrik Hersley, Mattias Timander, Johan Ryno, Tobias Forsberg, Jacob Blomqvist
Rögle: Alexander Bonsaksen, Daniel Sondell, Jonathan Zaar
Timrå: Oscar Hedman, Andreas Molinder
Örebro: Nicklas Dahlberg, Per Edblom, Thomas Edström, Conny Strömberg
(Jag kan mycket väl ha glömt någon.)
Wayne Gresky:
Ja våra " modokillar " är sannerligen viktiga för Leksand. Nu tar vi Timrå av bara farten imorgon.
Otroligt viktig match mot DIF imorgon. 3 poäng där och jag vågar tro på Es på allvar. Kommer bli sjukt spännande. Det jag sett imponerar inte av DIF , då är Leksand betydligt bättre. tror på tajt match. Måste sova på nu , om jag kan. Detta är inte bra för hjärtat och framförallt inte för nerverna
mattias - 74:För en gångs skull höll jag på er men ack fasiken vad nära det var.
P.S. Du håller väl på ett mirakel på ons mot tandkrossarna eller!!