Att leksand skulle spela grishockey stämmer inte om ni frågar mig!
Bara för att Leksand tuffade till sig förra året så var det enligt många för tufft. Leksand spelade grishockey leksand rappade och slog och leksand höll på med vedhuggning i mittzonen!
Gör inte alla lag det i mittzonen?
Ishockeyn blir tuffare och tuffare för varje år och att Leksand har varit liranas lag genom alla år tror jag att de flesta är eniga om!
Vissa tycks inte acceptera att Leksand är mediernas gullgrisar som någon skrev!
I mitt tycker så är det bara ren och skär avundsjuka från er som kritiserar Leksand!!
mattias - 74: Oj det var verkligen oväntat. Vet inte riktigt vad jag ska tycka. Är det Hrivik vi haft det senaste åren som lämnar så gråter jag inga floder men är det 20/21 MVP Hrivik som lämnar så är det ett stort avbräck.
Att leksand skulle spela grishockey stämmer inte om ni frågar mig!
Bara för att Leksand tuffade till sig förra året så var det enligt många för tufft. Leksand spelade grishockey leksand rappade och slog och leksand höll på med vedhuggning i mittzonen!
Gör inte alla lag det i mittzonen?
Ishockeyn blir tuffare och tuffare för varje år och att Leksand har varit liranas lag genom alla år tror jag att de flesta är eniga om!
Vissa tycks inte acceptera att Leksand är mediernas gullgrisar som någon skrev!
I mitt tycker så är det bara ren och skär avundsjuka från er som kritiserar Leksand!!
Leksand Forever!