Leksands IF

26769 inlägg · 1367 ämnen

Leksand, kom igen!

« · 345437 Till forumet

Sv: Leksand, kom igen!
MoK: Det som gör det speciellt för oss Brynäsare är att detta är vårt enda sk derby! Och det finns lag nu som jag hellre ser försvinner från ES än LIF.
Kommentera

maria29: KLart det e kul. Men sen e det alltid kul med lite ombyte. Lite andra lag som kommer upp, lite variation.
Kommentera

MoK: Men erkänn att det är lite kul ändå.det finns för htlv andra lag som ska ut i så fall.
Kommentera

maria29: Hur mycket du än inbillar dej att så inte är fallet har du ju fel. Elitserien klarade sej bra utan Leksand när dom vara nere och vände
Kommentera

MoK: Å nej. det gör det absolut inte.
Kommentera

Anneli: Tyvärr är det väl så att livet i elitserien går vidare med eller utan leksand o brynäs
Kommentera

Anneli: Kul att det är fler än jag som tycker så. Jag var på matchen och jag måste säga att Nu får banne mig leksand se till att göra nåt. Snacka om bedrövligt spel. Desto bättre för Oss BIFare. Jag tycker inte leksands if ska åka ur.
Kommentera

Leksand, kom igen!
Naturligtvis så är jag glad att vi tog tre poäng i Lördags, men jag tycker synd om er också. Leksand kommer tillbaka och det finns ingen elitserie utan vare sig Leksand eller Brynäs!!!
Kommentera

« · 345437