mattias - 74: Mindre tradition? Spelades det inte bandy i Leksand när Mora drog igång med hockeyn? Sen kvittar det för mig om våran hall är mindre, våran ekonomi är sämre os v...för det verkar ju krävas andra saker för att undvika att cementeras fast på 12:e plats. Men o andra sidan, så vore det väl bäst om ni fick fortsätta tugga på om gamla meriter...för nu vet vi ju alla att de inte går att leva på hur länge som helst^^
Jag skiter väl i hur många poäng vi tar eller inte men huvudsaken är ju att ni moringar inser att ni har långt kvar till ni kan titulera er Storebror..
ni har mindre fans? Mindre tradition? Mindre hall :) mindre ekonomi mindre jaaa Allt.... utom att ni är bättre tabellmässigt....
mattias - 74: Förstår inte att ni gapar om era 3-sm guld som kom till innan ens ES startade, vad har hänt på de senaste 30åren......jo en sm-final runda som slutade med torsk för 16 år sen. Skrapar ni inte ihop mer än 39 poäng i år så kommer ni att vara det etablerade elitlaget som tagit minst p i ES......VIK hockey är sämst just nu med sina 39.
Vadå kalla dom för Lillebror ?De må vara bättre än oss nu men om de skall titulera sig Storebror måste iaf åtminstone ta 3 st SM guld och skaffa sig flea fans runtom i Landet vilket jag tror blir svårt ;)
Jo men jag har en känsla av att denna tråden inte kommer snacka så många resultat.. Få se vemsom blir den första moringen som piper om att bli kallad lilebror :)
Sen kvittar det för mig om våran hall är mindre, våran ekonomi är sämre os v...för det verkar ju krävas andra saker för att undvika att cementeras fast på 12:e plats.
Men o andra sidan, så vore det väl bäst om ni fick fortsätta tugga på om gamla meriter...för nu vet vi ju alla att de inte går att leva på hur länge som helst^^
Hoppas du får ett gott nytt år Mattias ;)