Knogen:
Du har nog rätt i att många lackat ur på LIF´s återtåg hit och dit, men tror att det kan bli ordning i leden med Lundström som ny bas.
Nu är ju inte jag på något vis Leksing, men jag ser de gärna kvar i ES hellre än MIF
ernie eagle: Du är väl en pajas du också. Ang skånskan säger du så åt Regin och Nielsen också? ;-)
SAIK hinner tappa detta i vanlig ordning, har dom råd att rusta upp sin betongbunker till hall?
norrland:
Tror nog inte att så många njuter, de flesta vill nog ha LIF kvar i ES bland både spelare och andra lags supportrar.
Men det som sker nu med att både Masken och Jonas drar vidare kan vara början på ett nytt LIF.
Db_04:
Han har lång erfarenhet både som spelare och tränare och ett stort kontaktnät, så jag tror absolut på honom.
Danska spelare i Es har väl många ggr vart rätt lyckade värvningar, bättre än många andra importer.
mattias - 74:
Det är ju inte kört än, men det krävs nog vinst i resten av matcherna nu om det ska bli ES nästa säs.
Vore ju synd om Lundström fick börja om i AS igen, han kommer att bli ett lyft för LIF.
håller nog med mattias - 74:
De medgångsfans som fanns, sorterades nog bort under grundseriens inledning.
Det känns så just nu iaf.
Undra hur det ser ut om ca ett år. Hoppas att man skrattar och ler då.
Scenario:
LIF vinner kvalserien om ett år, möter MIK i sista matchen och spelar ned dom i AS.
Skulle vara kul att höra hur det låter här inne då.
Men jag ser hellre att MIK är kvar i ES och vi kan spela upp oss igen. Två små byar med varsitt lag i ES