nån som fått reda på om när jarrod kommer?!?! behövs förstärkning på froward sidan!! hoppas robocop lr kjell kan hitta nån bra spelare i noramerika till jul klapp åt oss också!!
mattias - 74: ja ok men leksand har kunnat tagit 33poäng hittills har tagit 1poäng ok. missförstå mig inte nu jag gillar ju leksand men är fruktanvärt besviken.
claesw: Joo, det har ju varit nära måååånga gånger nu...och det skulle va skönt me revansch på det snöpliga slutet förra matchen mot Modo. Och jag fortsätter vara optimist, några vinster och vi är med igen...jag hoppas på en ketchupeffekt i vinster!
vi har juh fan ingen målgörare! kanske kommer fram en om vi börjar åka rakt mot mål med puck när vi kommer i motståndar zonen! vi åker juh ut på kanterna sen blir vio kvar där! nej i morgon vill jag se mer spelare frramför mål och mer rakt mot mål i kontringarna! då vinner vi det här!! å grabbarna måste juh våga!! jaja hoppas på första vinsten imorrn! tippar 5-0... 2 bicek 1wallenberg 1 meijer och 1 av calle steen!