Ok, men de man har läst och de han själv har sagt har de ju värkat som om han visste att de skulle bli ett mellan år och att chanserna och poängen kommer. Tålamodet har väll tagit slut kanske. Men ja tror de är erna styrelse som har fumlat på något vis....Nä Borlänge blir de nog garanterat inte =)
Roberth: Mjo visst kan det vara så. Men jag tror det är antagligen kenta som är missnöjd med hur robert har utvecklats i leksand och han vill att han ska få chansen i en annan klubb. Och jag tror inte att dom väljer Blge.
Kenta,,,,,,,,Han är väll vuxen nog att fatta sina egna beslut ?, tar din farsa dina beslut ?... De tycker ja låter ännu konstigare att han ska ha ringt å sagt att han ska byta. de är nått annat, han är för lovande helt enkelt. "Leksands principen"
Roberth: Några andra 82:or Daniel Sperrle Linköping Jimmy Danielsson Sundsvall Jörgen Sundqvist Skellefteå Johan Eneqvist Hammarby Jonas Nordqvist Luleå Dan Tryborn Sundsvall
Detta är några av många spelare som ni har skickat i väg
-Sanna-: japp det stämmer det var Jarmo som sa åt spelarna att han tyckte dom skulle ha det.
I dag mot Modo Hockey gör Maurice Rozentahl debut i leksands tröjjan med nummer 14 på ryggen.
Spelare som ej deltar är Jens Nielsen (Avstängd) Joonas Jäskeläinen (problem med Ljumskarna) Tommy Westlund (Handskada) Robert Nilsson (Spelar med J-20)
Dream Team: aj då det va inte bra.. tror vi har djurgårn å färjesta inom de närmaste matcherna. Då behöver vi alla resurser vi har. Borta är dom å tror ja..
Mattias - 74: är han en klassback ???? äre inte lika bra att ´´byta´´ robban mot Andreas Paulsson (Hammarby) och sen värva Johan Åkerman (Skellefteå) då blir ja nöjd iaf :)
Joinzzon: Här är länken till rycktet , även jag som är född Dansk tycker att det verkar vara en ända röra . Så är det nog värre för er Svenskar . Rycket har nog inte allt för mycket på "fötterna", men se länk och kolla om ni blir nått klokare på det.
JK: Nja , det var han ju inte , men han gjorde ju iallafall mera poäng . Och i dagens LIF så harvar han i 4:e femman (om han får spela) så därför tror inte jag att Rozenthal är nogån förstärkning av laget.
Joinzzon: Ja , Hermansson spelade i Löven samma år som "grodätaren" kom dit . Och vad jag minns så var Herman överlägsen i poängligan jämfört med fransmannen. Men har inte kollat upp fakta , men tror inte att jag har fel.
Ok, men de man har läst och de han själv har sagt har de ju värkat som om han visste att de skulle bli ett mellan år och att chanserna och poängen kommer. Tålamodet har väll tagit slut kanske. Men ja tror de är erna styrelse som har fumlat på något vis....Nä Borlänge blir de nog garanterat inte =)