Db_04: hursomhelst är starten med 3-0 i 1:a perioden mycket mer än vad jag vågat hoppas på... bara det håller i 3 perioder nu, så har vi ett finfint utgångsläge!
Blev för en stund sedan uppringd av Göran i Superstars Stockholm: De hade fått löfte att åka med North Power i mån av plats till matchen Leksand - Skellefteå idag kl 14:10. Igår fanns det gott om plats, så det skulle säkert gå bra och de skulle få besked nu på morgonen - men från Skellefte-supportrarna hördes ingenting. När de efter mycket jobb till slut fick tag på en ansvarig person på North Power på förmiddagen så kröp det fram att de hade ändrat sig: "Nä, det är nog inte lämpligt att ni åker med - det här är en så viktig match."
Efter litet panik fixade de nu en aning tokiga masarna fram en minibuss och är nu trots allt på väg. Vad jag förstod blir det inget mer samarbete med Skellefteå.
mattias - 74: Hoppas att du för rätt även denna gång. Skulle vara för jäkla skönt om det gick vägen. Ska in utlova att jag ska göra si eller så om vi klarar det...men glad kommer jag att bli.
Vi kan gärna ta med oss SAIK, eller vilket lag vill du ta med?
Hehe.. ingen fara till oror.. detta kommer att gå bra.. saik har inte slagit oss i kvalserien på bortaplan och nu har vi en hall för 7600 så det talar ju inte emot oss nu heller.. vi vinner... jag lovar..
mattias - 74: Ah, jag skrev tydligen nåt i den här tråden ja. Det var ju bara sisådär snart en vecka sedan så...Kanske inte så konstigt att jag undrade lite? :-)
Db_04: Det var en bra nyhet. Det jag har sett av Kimmo är bara bra. En riktigt bra spelare som läser spelet och finns på rätt ställen.
Nu får vi hoppas att han hinner komma i gång under KS, och att han förblir hel. Vi brukar ju ha lite otur att värva spelare som är småskadade och sedan är som slut.