immelmann: Det där med domaren hörde jag en Hedemorabo säga, han kanske menade att dom delade på 16 lakan, domarn som dömde Leksandsmatchen va i allafall mindre bra.
Håller med dej där om ifjol, men i år, den som lever få se.
Kung Kenta: konstigt med tanke på att lärking var domare mot mora och någon annan, vad han nu hette var det mot leksand. skulle gärna vilja veta vad du fått det där ifrån? ..vet inte vem som var domare mot brynäs, men skulle inte förvåna mig om det var en tredje kille.
Det jag såg av Läck ifjol var inte så upphetsande, men ledningen i leksand verkar ju tro på honom om inte annat, får hoppas han blommar ut som modig, larsson, gistedt och enroth mer eller mindre gjort, antagligen dom leksand "inspireras" av när de väljer att satsa på honom.
Kung Kenta: Känns ändå som konkurensen om JVM platserna är för tuff
Jhonas Enroth (SSK) given 1a och han inte råfloppar /blir skadad Stefan Ridderwall (DIF) Bör komma med, tycker dock han är lite uppskriven Christian Engstrand (LHC) ska få matchträning i Oskarshamn.... stor talang Anders Lindbäck (BIF) är utlånad till Almtuna lär få stå en hel del.
måste säga att leksand var riktigt imponerande. deras offensiva spel ser riktigt lovande ut, tom i power play fanns tendenser till finess istället för fjolårets "passa till huokko så skjuter han". att sedan tänka på att petrovichy, lind, vopat och libor p ska förstärka får en att tro på en lyckad kvalserie för leksand, om de nu lyckas vara bäst när det gäller.
de enda negativa var pettinen som gjorde en riktigt dålig match, och ayers såg inte ut som någon elitseriekeeper om man säger så. aningen bättre än hirsch/puurula, men verkligen inte så imponerande som man förväntat sig efter allt beröm efter icebreakersmatchen.