Varför alla tycker att Leksand är dåliga om de förlorar premiärmatchen förstår jag inte. Brynäsare måste jag ändå berömma även om man hatar de så här efter en derby förlust i en premiär. De skänkte pengar för att Leksand skulle gå upp. Jag tycker att det var bra att Leksand gick upp och hur skulle elitserien klara sig utan Leksand en säsong till? Om man frågar mig hade jag svarat: - Det är tveksamt men Brynäs är också viktiga om man tänker efter. För vad vore elitserien utan Brynäs även om jag hatar de innerligt. Inga heta derbyn och jag skulle om jag kunde skänka en summa pengar om de åkte ur. Nu hoppas jag att leksingarna på hockeyligan inte tar mig som nån brynäsare eller nåt för vad vore elitserien utan brynäs eller leksand?? Om det nu skulle gå så illa nån gång att både Leksand och Brynäs åkte ur elitserien skulle nog publiken svika på sina ställen i sverige och svensk hockey skulle dö ut. Detta var min kommentar.
Brynäsare måste jag ändå berömma även om man hatar de så här efter en derby förlust i en premiär.
De skänkte pengar för att Leksand skulle gå upp.
Jag tycker att det var bra att Leksand gick upp och hur skulle elitserien klara sig utan Leksand en säsong till?
Om man frågar mig hade jag svarat:
- Det är tveksamt men Brynäs är också viktiga om man tänker efter. För vad vore elitserien utan Brynäs även om jag hatar de innerligt. Inga heta derbyn och jag skulle om jag kunde skänka en summa pengar om de åkte ur.
Nu hoppas jag att leksingarna på hockeyligan inte tar mig som nån brynäsare eller nåt för vad vore elitserien utan brynäs eller leksand??
Om det nu skulle gå så illa nån gång att både Leksand och Brynäs åkte ur elitserien skulle nog publiken svika på sina ställen i sverige och svensk hockey skulle dö ut.
Detta var min kommentar.