matsby: jaha :) men antagligen vare väll för spelet va som d va den matchen....om ja inte missminner mig så vare den match nordgren gjorde 2 identiska mål å ni vann me 4-1?
matsby: "premiären var vi inte så många,och ändå ägde vi hallen ;-)"
Kan meddela att det gjorde ni inte alls... Jag satt (för första ggn i världshistorien) bakom Leksands bås, d.v.s närmare borta stå än Leksandsklacken, under premiären. Visst hördes ni och vissa stunder mer än hemmasupportrarna, men att påstaå att ni ägde är en kraftig överdrift. Vet sedan tidigare att det är svårt att höra motståndarna i Leksands ishall p.g.a taskig akustik.
Om jag skulle utdöma segrare och förlorare skulle jag nog av ren hövlighet låta udda vara jämnt och kalla klackmatchen oavgjord... de som satt närmare Leksandsklackan kanske är av annan åsikt, dock.
matsby: jaa så sant.....dessutom så har mataffärerna i leksand en regel att ingen under 20 får köpa folköl....så snacka om att OKQ8 och Statoil gör pengar :)
Zcootah: Finns det nngn härinne som kan tipsa mig om ngt schyst boende i nära anslutning till Leksands Ishall eller ngn generös leksing som kan tänka sig att öppna dörren och släppa in en TIkare som behöver sovplats eftersom jag skall vidare med ett tåg på lördagmorgon den 27/12 till Gbg.
ernie eagle: oj ja visst om ja bodde i leksand å va hemma vid det aktuella datumet så....men tyvärr bor ja i borlänge å är bortrest då så.....men det borde väll finnas nån tycker man.....
de blir mycke folk mot tik...ja har hört att de kommer 3 dubbeldäcks bussar med supportrar fån timrå.....dom får inte över rösta er...men de kommer dom knapast att göra...mina kompisar ska med dit....dom över röstade nästan Färjestad klacken...de kommer 300 pers tror ja.....hur många är ni i Leksands klacken????de e juh stor den!!! O bästa klacken i sverige tycker ja...ja erkänner som modo-it
PATTE_*_MoDo: Jag vet inte hur många vi är men många är vi.. Och jag själv skall göra mitt bästa för att dom inte skall överösta oss! Vi ska vinna dom båda matcherna