mattias - 74: ja håller med, hans tredjeperiod var näst intill NHL klass, iaf hög ES klass! imponerande! i första matchen också! tänk om vi hade haft med honom från AS starten :O
Bartek kommer tillföra Leksand en massa. Han var bland de bästa i laget igår och hans framspelning till greens mål höll yppersta världsklass, kanske rentav foppa klass =)
Blir oerhört spännande och se hur bra han kan bli med ytterligare några matcher i LIF dressen. Lundstöm ser ut att ha lyckats med ytterligare ett bra nyförvärv, syns verkligen att det är en klasspelare.
Bartek lirar med Green & Mikkola! intressant kedja helt klart! Green sköter ju sitt liksom :) men hoppas Bartek får igång Mikkola igen! Dagens posetiva är att Dan Johansson inte lirar! :)
haha!
Dagens Uppställningar är Följande:
Hirsch i mål
1: Pettinen Huokko Saarela Karlberg Bergenström
2: Hedlund Siklenka Bartek Green Mikkola
3: Elofsson Andersen Bellemare Hägglund Eneqvist
4: Granat Vaarasou Ollas Persson Wallenberg
Tycker laget ändå ser tunt ut nu när det närmar sig emot KS, Södertälje har 3 kedjor som producerar, Vi har möjligtvis 1.. iofs ser kedjan med bartek bra ut, 2a alltså, men sen? 3 & 4 linen är inget man blir rädd för, hoppas på en liten städning efter säsongen + att vi får behålla viktiga lirare! Är en av dom som är skitglada att Vopat är kvar minst 2 år till, en viktig lirare som behövs alla dagar, iofs drar på sig lite onödiga utvisningar men vilken kämpe! 110% i alla lägen!
Wallenberg, Persson kan dom iaf göra sig av med direkt! In med 2 riktigt bra forwards istället för dom o vi skulle ha ett topplag! O ett riktigt bra lag inför KS, synd bara att värvingsfönstret är stängt!
Tror stenhårt på vinst, snudd på islossning 6-1 Karlberg visar vägen.
"taget från intervjun med Niclas Andersèn efter Röglematchen";
Vad tycker du om din egen insats? Ris eller Ros?
"Det gick riktigt bra och jag fick mycket speltid. Jag spelade tillsammans med Elofsson för första gången den här säsongen och han är väldigt duktig. Jag tror att jag kan lära mig mycket av honom."