Leksands IF

26765 inlägg · 1367 ämnen

Micke Petterson

« · 127602 Till forumet

Micke Petterson
F*N vad fånigt att "Micke" vart avstängd så länge!!!
"Micke" Petterson IRON MAN PETTERSON!!!
Kommentera

Sv: Micke Petterson
Lifaren:

Ja det var lite väl hårt straff men han hade kunnat fått 10 matcher men man får ju inte slå en domare oavsett om det är med avsikt eller inte men visst är det ett hårt straff! Horribelt om du frågar mig

Frågan är vad det hade blivit för straff om det varit en Djurgårdare?
Kommentera

bajenmattias: Vi har ett liknande fall i div. 1. Där en Borås spelare slog till linjedommaren. men det var ingen som såg det förutom domaren. Så nu är den spelaren avstängd, han är inne på sin 4:e match. Dom som ska besluta avstängnigen, vilka det nu är. Har semester t.o.m. söndag. Så Det kan bli så att han fär ett par matcher till. Jag håller med om att hade det varit en DIF:are så hade han fått mycket kortare straff. Det var ju för nån säsong sedan, som en DIF och en Luleå spelare slogs. DIF spelaren blev avstängd 2 matcher tror jag, medans luleå spelaren fick 5 matcher.
Det ska vara rättvist, när dommarns kommer mot spelarna. Dom ska inte dömmas beroende i vilken klubb dom spelar.
Kommentera

bajenmattias: han ska helt klart ha ett grovt straff... han ska vara glad att det inte vart längre!! Fa fan ska han slå en Dommare för?! Helt idiotiskt!!!
Kommentera

bajenmattias och boråsindian:

Om det varit en Djurgårdare så hade han helt klart blivit helt friad.
Tror till och med att han hade fått ngn form av belöning för sitt tilltag. Nämnden som bedömer straffen består ju som alla vet av hela Djurgårdens styrelse...... (Obs: ironi!)
Kommentera

Huge: jag håller med djurgåden är ett gäng divor som inte kan spela hockey
Kommentera

IceMaster:

Det kanske inte riktigt var meningen att klappa till domaren eller...
i stridens hetta är det enkelt att vara blind...
Kommentera

« · 127602