Venne: nej han skulle säkert tillföra en del men det var lite annat när Leksand nobbade han också... han var ganska många år yngre då och kanske helt enkelt hade fel inställning då. hans 2 senaste säsonger i LHC har vart bra
Db_04: Det vet jag inget om... killen lirade ju i landslaget förra säsongen, tror ju inte BÅG tar ut en kille med dålig inställning. Jag ser gärna Lindström i LIF i vinter
Venne: om inte jag minns fel så tackade Leksand nej till Lindström innan han gick till Linköping om jag inte minns fel så var det var det Lindströms inställning som var lite sisådär
Diaz: ja tror detta var bra för både mattias och leksand.... jag tror inte hade vart tongivande i LIF kommande år heller + att det är bra för hans utveckling
Det blir ingen Mattias Ritola i Leksand. Istället väljer den unge forwarden att åka över till Nordamera redan till hösten eftersom han blivit utlovad en ordinarie plats i AHL-laget. Ett erbjudande han inte kunda tacka nej till.
Tack o hej.. Händer det inget på forwardsplatserna nu, o ingen kommer in. Då börjar man ju undra...