Leksands IF

26796 inlägg · 1367 ämnen

Nu måste det hända något!!

« · 893965 Till forumet

Sv: Nu måste det hända något!!
Venne: lär väll dock vara ett par elitserieklubbar + säkert ett par utlänska som vill ha honom också
Kommentera

Db_04: Mmm det tror jag med, dessutom rightskytt vilket vi inte alls har så många av på forwardssidan. Hoppas Lundström lyckas signa honom
Kommentera

Venne: nej han skulle säkert tillföra en del men det var lite annat när Leksand nobbade han också... han var ganska många år yngre då och kanske helt enkelt hade fel inställning då. hans 2 senaste säsonger i LHC har vart bra
Kommentera

Db_04: Det vet jag inget om... killen lirade ju i landslaget förra säsongen, tror ju inte BÅG tar ut en kille med dålig inställning. Jag ser gärna Lindström i LIF i vinter
Kommentera

Venne: om inte jag minns fel så tackade Leksand nej till Lindström innan han gick till Linköping om jag inte minns fel så var det var det Lindströms inställning som var lite sisådär
Kommentera

Db_04: Johan Lindström LHC kanske kan vara nåt??
Kommentera

Diaz: Ja fast det kanske var mer pengar i erbjudandet från Essen Moskitos?
Kommentera

Undra varför Bartek väljer tyska andraligan !!?! han är ju bra nog för ES med tanke på hans kaliber!
Kommentera

Db_04: ja det är iofs helt sant! men min mening är att det måste komma in en bättre spelare nu & täcka upp hans plats!
Kommentera

Diaz: ja tror detta var bra för både mattias och leksand.... jag tror inte hade vart tongivande i LIF kommande år heller + att det är bra för hans utveckling
Kommentera

Nu måste det hända något!!
Mattias Ritola, forward, Grand Rapids

Det blir ingen Mattias Ritola i Leksand. Istället väljer den unge forwarden att åka över till Nordamera redan till hösten eftersom han blivit utlovad en ordinarie plats i AHL-laget. Ett erbjudande han inte kunda tacka nej till.

Tack o hej..
Händer det inget på forwardsplatserna nu, o ingen kommer in.
Då börjar man ju undra...
Kommentera

« · 893965