Tror är väll kanske lite fel ord men jag hoppas de ! Vi har en stabil förstemålvakt nu vilket är väldigt viktigt. Sen har nyförvärven gett positiva intryck
men de är för tidigt att säga....
10-15 omgångar in på serien kan man nog säga åt vilket håll de lutar.
Paddan: mm :) Lundell va en levande vägg när Leksands J20 träningsspelade mot Borlänge i söndags....är väll dock lite skillnad på motstånd och medspelare nu då :)
Db_04: Aha, på så sätt. Då var det jag som lyckades missförstå innehållet i den där artikeln. Matchen mot Jokerit lär ändå bli en liten värdemätare på hur Leksand ligger till då väl Jokerit har varit på is i ett antal veckor redan.
Paddan: Duba anlände till Sverige i dag och kastas rätt in i hetluften eftersom han finns med i kvällens premiärmatch mot Jokerit i Mästarcupen i Norrtälje. Johan Backlund har nämligen gjort illa ett knä och därför får Duba vara med redan i kväll och troligtvis sitta på bänken. Marcus Lundell vaktar i så fall Leksands kasse.
Db_04: Ni lär ju bli varse väldigt snabbt om det verkligen smakade så gott som det kostade, med tanke på att han vad jag förstått ska stå redan i kvällens match.
Paddan: Saipa har ju vart ett bottengäng i SM Liiga ....vågar inte svära på de men dom kan ha lite taskig ekonomi + att dom redan har 2 målvakter (en av Finlands mest lovande) Vesa Hostikka & Mikko Strömberg (tidigare målvakt i TEAM Kiruna).
nr19 Brus: Det är han utan tvekan. Kommer ihåg honom från tiden i Finland och såg honom ett par ggr då, var riktigt vass. Är ju ett par år sen nu och som jag förstått det så har han bara blivit bättre.
Du glömde Djurgårdens backuppsättning som ja vill påstå är den sämsta i serien (än så länge iaf)