Metal Guru: varför hänger du ens här? gör inte mora nått bra iår eller? ända bra i mora är brendl! utan han skulle ni inte ens vara i div 1 :) är du smyg leksing eller bara allmänt irriterande?
Har börjat tro på LIF nu och det känns som att något är på gång inför kvalserien. Vet inte om jag tror på 100%-ig inställning ikväll men seger ska det kunna bli ändå. 4-2 kanske?
Diaz: Sportexpressens matcher brukar steamas, men jag hittar inte igen länke till forumet jag använder för C+ fotboll och hockey. Skall se om jag kan lägga upp den i kväll!
Match om 8 timmar :) hoppas grabbarna får till det o tar 3 poäng :) skulle vara skitbra :) så slipper man svettas inför dom sista matcherna :P
vinner vi idag så ligger vi 5 poäng före VIK men bättre målskillnad o lika många spelade matcher! av de restrerande 4 matcherna måste vi vinna 2 för att klara oss utan play- off samtidigt som VIK måste vinna sina 3 sista!
Diaz: Vad vet du om dessa herrars karaktär, arbetsmoral och anpassningsförmåga till det lagbygge som skapas i Leksand? Och vem skulle Schweizaren ersätta?
Shane och Cory i alla ära, men jag tror att vi kan få bättre...
3-2 Bartek