47.04 GK in Leksand 31. HIRSCH, Peter 47.04 2 min Bofors 11. THERMELL, Tobias INTRF 47.04 2 - 3 EQ Bofors 31. ANDERSSON, Mikael ENG 46.50 GK out Leksand 31. HIRSCH, Peter
kallemannen: Fransos menade jag. Om det nu skulle finnas någon ordmärkare i framtiden =). Hoppas Oskarshamn orkar hålla emot VIK sista 10. Då är allt frid och fröjd
Alisandali: Det verkar ju konstigt. Om det nu skulle vara vi som gjorde självmål, vilket är troligt eftersom det är avaktande utvisning. Eftersom deras målvakt fick målet så måste dom precis ha varit vid deras målvakt och sen gjort en galen hemmåtpass. Det är den enda förklaring jag kan hitta. SKIT
norrland: Vad hände , gjorde vi ett självmål som Brynäs Daniel Johansson ???
47.04 GK in Leksand 31. HIRSCH, Peter 47.04 2 min Bofors 11. THERMELL, Tobias INTRF 47.04 2 - 3 EQ Bofors 31. ANDERSSON, Mikael ENG 46.50 GK out Leksand 31. HIRSCH, Peter
"Hoppas Siklenka kan hålla sig på banan idag och inte ta massa dumma utvisningar.."
40.00 10 min Leksand 23. SIKLENKA, Mike ABUSE 40.00 2 min Leksand 23. SIKLENKA, Mike ROUGH 40.00 2 min Bofors 23. HÖGGREN, Fredrik ROUGH 40.00 2 min Leksand 23. SIKLENKA, Mike ROUGH
Jo Leksand måste ju vinna i princip resten av matcherna, det var ren tur för Leksand att Bajen slog VIK igår, Leksand har ju VIK i sista matchen så vi får hoppas att det inte avgörs där.
mattias - 74: Ja, 9-0 var väl inte en riktigt serös gissning men ändå ett önsketänkande. Nej, jag är fullkomligt nöjd om BIK lyckas att vinna, vilket inte historien talar för men nån gång måste det komma och skall BIK ha någon som helst chans at nå play-off så är tre pinnar i varje match framöver ett måste.
Leksand var ju inte på fötterna sist i Nobelhallen ändå fixade de oavgjort. Kan bli mnånting liknande igen om de inte är med från start. tror på en jämn drabbning, men ni får sota för att Nybro vann sist. Jag tror på 2 - 4