Bissett19: casselståhl var riktigt nära ett kontrakt med leksand så hans brynäs hjärta kan du trycka upp där solen inte skiner :) plus hur mycket hjärta har man kvar efter att ha blivit utkastad? Ps. tur att vi slapp se han här!
Ja detta var väldigt viktigt. 4-2 mot Rögle känns mycket bra. Som sagt, synd att VIK vinner sin match ikväll. Nu gäller det bara att vi tar Löven i nästa macht, då ser det förhoppningsvis rätt bra ut...
nyz: men ursäkta då :) är bara lite irriterad när dom tar in nån som Dan Johansson när man inte behöver utfyllnads lirare, det har vi ändå gott om! samt att casselståhl o loppan hellkvist var på tapeten! inga höjdare direkt!
48.16 2 min Leksand 19. HEDLUND, Magnus CROSS 47.29 2 min Leksand T. Team Leksand TOO-M 44.36 2 min Leksand 9. HÄGGLUND, Johan TRIP 42.56 2 min Leksand 7. ANDERSÉN, Niclas INTRF
4-3 till LIF. Ser Rögle som lite sämre än SSK men såpass bra att LIF måste slita och spela bra för en seger. Men det ska väl inte vara några problem med inställningen iaf så då bör det kunna gå vägen.