Stabil förstaperiod av LIF även om man nog ska vara medveten om att OIK nog gjorde en av sina sämsta perioder för säsongen. Tråkigt att LIF aldrig kan spela ordentligt en hel match utan det bra spelet alltid byts ut mot mängder med onödiga utvisningar och spel i halvfart efter ett tag. Vore kul att se tre perioder med 100%-ig inställning och god disciplin någon match.
Men alltför negativ ska man ju inte vara, förstaperioden var ju trevlig att titta på och det blev ju tre nya poäng och det är ändå det viktigaste.
Jukka kanske använde honom på samma sätt i Loukko Rauma när han var där ?? Men han kommer bara bli bättre ovh bättre. Karlberg berömde hans spel igår. Lugn och pucksäker var betyget.
56.11 2 min IK O 13. RÖNNQVIST, Patrik ROUGH 56.11 2 min Leksand 9. HÄGGLUND, Johan ROUGH 56.11 2 min IK O 13. RÖNNQVIST, Patrik ROUGH 56.11 2 min IK O 12. JOHANSSON, Alexander SLASH 56.11 2 min Leksand 9. HÄGGLUND, Johan ROUGH 55.47 2 min Leksand 17. KARLBERG, Mikael HI-ST 55.16 2 min Leksand 13. GREEN, Morten SLASH