bajenmattias: Ja, jag misstänkte nästan det... ;-) Fast jag trodde mer det gällde fotboll faktiskt...
Nu är jag ingen total bandyfanatiker, men skulle de inte möta Falun (vilket kan dröja...) så håller jag traditionsenligt på SAIK... F ö glömde jag Anja och Mattias F i min uppräkning i går... ;-)
Inga nyheter i dalatidningarna idag vad jag ser. Men jag hoppas att kontrakt på Robban och Super-Lasse är på gång... (så där, då kom jag on topic igen... ;-)
Peter Hirsch är utan kontrakt han är iaf en hyfsad stabil målvakt...lite ojämn men ruggigt bra när allt stämmer...han och Backlund låter som ett bra målvaktspar...eller Rönnqvist och Hirsch
bennyi: Loppan... Om han kommer, annars hittar vi nån annan. ;-)
Superstars har f ö fått Guldhästen, kika på länktips. LIF fick den förra året för Dalauppropet. Nu kan alla vi medlemmar sträcka på oss lite extra, tycker jag... ;-)
t0rre: Intressant teori. Naturligtvis trist att han valde Schweiz men jag tror/hoppas att det går bra ändå nästa säsong. Ett lag kan ju inte leva på en spelare. Men vem ska spela ihop med Jensa nästa säsong?
tänkte på det här med Karlberg, alla tror att det kommer gå skitdåligt nästa säsong. samma sak med Z i timrå förra året, men se hur det gick total succé! Nu kanske några andra kliver fram och tar han om målskyttet!
Backar som har kontrakt: - Christer Olsson - Till April 2005 - Jonas Elofsson - Till April 2004 - Per Löfström - Till April 2004
Forwards som har kontrakt: - Göran Hermansson - Till April 2004 - Henrik Nordfeldt - Till April 2004 - Johan Rosén - Till April 2004 - Niklas Eriksson - Till April 2004 + 1 - Jens Nielsen - Till April 2005 - Niklas Persson - Till April 2005
bajenmattias: Nielsen ,nordfeldt,elofsson, Per Löfström,Niklas Persson har väll kontrakt över nästa säsong också? Lasse Jonsson sägs vara på g för TPS ÅBO...Robban vet ja inte
Nu är jag ingen total bandyfanatiker, men skulle de inte möta Falun (vilket kan dröja...) så håller jag traditionsenligt på SAIK...
F ö glömde jag Anja och Mattias F i min uppräkning i går... ;-)
Inga nyheter i dalatidningarna idag vad jag ser. Men jag hoppas att kontrakt på Robban och Super-Lasse är på gång... (så där, då kom jag on topic igen... ;-)