ASA:
Rättvisa för att vi inte håller för SHL. JA
Rättvisa för att vi " fuskat " med ekonomin = NEJ
Leksand har följt regelverket , hur många gånger skall man behöva påminna folk om det.
Blir en rolig säsong i Allsvenskan :)
Redigerad kommentar
mattias - 74: Intressant kommentar till artikeln, att det saknas kontinuitet o stabilitet i klubben, nya ledare o folk löser av varann hela tiden.
MoDo har ju också haft flera turbulenta år, sliter hårt på folk att ligga nära ättestupan hela tiden.
Zappaholic:
Jag tror som du, Vita Hästen är drömmotståndare, skulle inte vilja möta Karlskoga.
Forsberg 1978:
Tack Foppa.
Skulle gärna vilja se Uppdrag granskning göra samma genomgående reportage om alla lag i SHL, är övertygad om att det skulle komma fram massa godbitar om alla lag, Det Leksand gjorde är självklart inte ok men det är hur man än vänder och vrider på det fortfarande inom ramen för vad som är lagligt. Brynäs har ju också brottats med ekonomiska problem så ni vet vad Leksand och nu senast Timrå går igenom.
Carl Lejonkräk:
Vem syftar du på? Sallinen är en av de bättre värvningar Leksand gjort på bra många år, de andra har inte rosat marknaden alls. Frögren är sämst. Vi har seriens i särklass sämsta förvsvar, jag är inte förvånad att vi spelar kval tyvärr, dock har jag svårt att se hur något allsvenskt lag skall rubba MoDo eller Leksand över 7 matcher.
Redigerad kommentar
eltifoso:
Han har ju varit lagets viktigaste spelare i ett par år nu, jag trodde han var förlorad för HV men detta var sannerligen en bra nyhet.
mattias - 74:
Total kollaps mot Lakers, blir tufft in i sista omgången detta att undvika kval. Kämpa
Redigerad kommentar