mattias - 74: Lät väl på Matte J i intervjun i tv4 studion efter matchen att inte han heller stannar kvar. Tyckte mig kunna läsa det mellan raderna och hans svar på den direkta frågan han fick.
kan inte vara ett sponsoravtal då. det är väll trots allt fin reklam för Volvo, ca: 10000 leksingar vet ju redan att han kör Volvo. och Volvo lär säkerligen få sälja 10-20 bilar extra enbart på det.
mattias - 74: Janne Huokko lär ju vara ganska så överbetald om han har råd med en ny fullutrustad Volvo XC60 och sen har han väl även Maseratin kvar som sommarbil .
Konkurs tror jag inte ett dugg på men förutsättningarna försämras helt klart inför nästa säsong om vi inte tar steget opp. Gör vi inte det så vet jag att Leksand kommer att överleva ett år till i Allsvenskan.
Tror inte Leksands ledning riskerar klubbens framtid. Nog har de koll på vad de gör allt. Man måste våga för att vinna som det så fint heter.
Men det blir väl som vanligt när det vankas kvalserie. Jag är inställd på det..
I år har man fyllt budgeten för grundserien med 7 hemma matcher kvar. Resten är bara bonus. Sen som jag har fattat det så äger Leksand sin egen arena, vilket innebär bra mycket mindre kostnader också !
Smakar det så kostar det. Frågan är om det räcker till ES!
nej, nej, nej. det var hennes latexkläder som attraherade honom ;)