mattias - 74: Det krävs inte mycjet för att reta upp dig heller! Jag kan riktigt se framför mig hur du spottar och fräser medans du skriver dina inlägg. :-)
mattias - 74: jag hoppas då inte han blir kvar heller.... tycker inte Calle är nått att ha....visst han är bland dom bättre i leksand spelmässigt men grabbens inställning....
mattias - 74: ja tror dom kan få calle steen som de står...men att Oskar Steen skulle spela allsvensk hockey är nog inte troligt...även om ja gärna skulle se han i Leksand nästa säsong också
Bafucin: nja hade jardans knän vart bättre hade ja gärna sett han i nr 31 igen...men hans knän håller inte ens för div 1 spela i Uppsala så...knappast aktuellt
Alisandali: 2 fulingar låter lagom, så tobbe skulle inte sitta fel heller, sen behöver vi 2 bra spelare som kan göra mål, gärna en back och en forward(båda får gjärna vara höger skyttar) och en målvakt, rästen kan vi fylla på med juniorer och spelare från årets trupp. toppa av deta med en vetig tränare.
går allt detta i uppfylelse spelar vi es hockey nästa år igen
Nej tack! Vi vill inte ha folk med ruttna, idrottsdödande åsikter i vårt lag. Vi vill ha folk som vågar spela om det, och som dessutom gör det. Där går åtminstone Calle "babyface" Steen fetbort.
mattias - 74: Om alla rykten om försluster går igenom...då känns det ju som om hela laget är borta. Vet du om några av de som inte är med på listan är klara?
mattias - 74: japp förlåt glömde det! dom klara förlusterna är bra förutom Watt som ja gärna ser i LIF tröjan! Nyförvärvsrykterna ser bra ut om dom går igenom.... Förlusterna ser mycket mycket tunga ut!
Ja det kan du ge dig på.. Manligt klimakterie kanske!