Diaz: mmm jag tror båda tryoutsen får nej.. för veppa är hyfsad allsvensk spelare.... men han kommer få gå om vi går upp igen... så de är en lite onödig värvning vad gäller persson så äre samma där.... skulle va bra att värva ett lag som till stor del är de lag man vill ha ett par år ....så man inte behöver byta 15 spelare varje år
nyz: Skulle nog tro att Nordqvist hamnar i NHL om han forsätter spela som han gör just nu , men vi kan ju alltid hoppas att han kommer tillbaka till oss .
Db_04: Jag är i alla fall skitnöjd med att Ene kommer "hem". Sköter vi oss så växer chansen att vi får återse Nordqvist i den blå-vita om lite drygt ett år...
Db_04: HC är bäst av alla ryktessidor. HM suger sedan West blev utköpt av dem (han var skaparen, och det var fan så mycket bättre på hans tid). När det gäller HC vet jag att de aldrig tar upp oseriösa rykten - deras självaktning är för stor för det.
Ryktas ännu mer om denna Jannik Hansen som är bra i VM..
men tyvärr ryktas även att vi kan få se #13......
Ska Nielsen komma ska han få nog ha tryout kontrakt för han ska inte dansa in självskriven på gamla meriter..... för ser man till vm så har han vart rent urusel... men de har iof även fler av Danmarks stjärnor vart.
Tror du verkligen det handlar om pengar ?? Inte säkert med tanke på att han och jussi gillar varandra, jag tror det är mer att han vill spela på Elitnivå och inte harva i Allsvenskan!!
Samtidigt såg ja att Carl Alexandersson forward i juniorlaget...son till en mindre populär sparkad tränare ska vara aktuell för Hudiksvalls HC med en mer populär gammal tränare som boss... King Sune :)