Ja janne är viktig för oss men nu är han skadad så Libor samt Nielsen och de andra har fått tagit ett större ansvar nu. NI får Elofsson så tar vi Lindström :)
Ja, eller att vissa spelare tror dom har vunnit på förhand... gäller att hitta kämpaglöden som kan saknas hos vissa "stjärnor" när man verkligen ska ta klivet upp. Huokko skulle jag gärna vilja låna in till mitt lag i dagsläget... ni kan få Per Styf istället haha...
Han kanske inte platsade i Anaheims backuppsättning i år, men han har ju gjort 30 poäng på 31 matcher vilket är riktigt riktigt brai Salzburg. Tror det kan bli bra, alla är bättre än Elof :)
mattias - 74: Då undrar jag, om han nu är en sån högkvalitativ back och en sån eftertraktad spelare, hur kommer det sig då att han spelat i Österrikiska ligan och inte i NHL denna säsong?
Projta: Nja, Elofsson är väl LIFs näst sämsta back efter Hultgren. Han eller Daniel Nielsen. Bästa laget ska väl spela, så varför får inte Rådde eller Källström spela istället?
Later bra med en till tuffing i Leksand. Maste ju handa nanting nu, kanske kan denna spelare ge laget den dar vackarklockan som de saknat nu i nagra matcher.
I kvalserien sa behovs det tuffingar och nu har Leksand 2 st om denne skriver pa vilket a bra.