Bissett19:
Jag är lite trögtänkt :)
Skämt o sido så får vi väl ge honom chansen att visa vad han kan innan vi sågar honom.
Bissett19:
Vet ingenting alls om honom, man kan ju hoppas att han är i klass med Bouillion :)
Alisandali:
Dansk landslagsback klar för 2 säsonger i LIF. 23 årige Stefan Lassen kommer närmast från Herning där han spelat med Timo Leinonen och vunnit 3 mästerskap.
Källa LIF News.
87bth01:
Det blir nog inte så lätt. Tycker inte du att det är positivt att omsättningen ökat så mycket som den faktikst gjort. Förstår inte varför man blir påhoppad som man blir. Men det är ingen ide att skriva mer när vissa tydligen retar sig på allt man gör.
Alisandali:
Jaha va bra att du vet hur det ligger till ? Hur vet du att vinsten inte ökat? Jag har badat hemma i badkaret precis så jag avstår dopp i siljan, dessutom är det för kallt också :)
" Under dessa tio år har Leksands IF gått från en omsättning på 30 miljoner kronor till dagens 115 "
Finns väl inget större positivt i det om inte vinsten också ökat och det har den NOG inte gjort , eftersom dom siffrorna inte är redovisade , så det är nog som Portello skriver , vi har kastat en jävla massa pengar i Siljan dom senaste åren . Och om du tycker att det är posetivt så åk upp och släng dig i sjön .
Portello:
förstår inte varför Alisandali påstår att det där INTE är positivt. All ökning av omsättning är väl positivt? Klart vi slängt bort massa miljoner påminn mig inte :)
Alisandali:
vad är det nu du har och klaga på då :)
" Under dessa tio år har Leksands IF gått från en omsättning på 30 miljoner kronor till dagens 115 "
Är inte det där positivt eller vad ?
Dimitrakos aktuell för Leksand ?
Hoppas Leksand känner till hans lönekrav :)
87bth01:
Nu är rykterna i full gång igen. Detta är den senaste snackisen på superstars forum om nåt rykte till Leksand.
www.eliteprospects.com/player.php?player=8705