Alisandali:
Jag vet inte jag bara konstaterade att det stod som det stod.
Projta:
Han är väl på gång till DIF !
Snackas omo Francis Boullion till Leksand på superstars forum men det kan man glömma på en gång.
spud:
Det skall bli intressant och se Nordström och Prestberg tillsammans igen.
Alisandali:
"Inte vunnit SM-guld utan Nordström"
Peter Nordströms kontrakt är över ett år och lönen är prestationsbaserad. Den prestationsbaserade lönen innebär inte någon bonus för antal mål eller poängskörd. I stället krävs det att Leksand ska vinna matcher och slutligen nå Elitserien nästa vår.
- Grundlönen är inte särskilt stor men lyckas laget nå Elitserien får jag en liten bonus. Sedan fick jag även ett jättebra bud av Färjestad också, säger Peter.
Undrar hur " liten " bonusen är ??
65selander:
Verkar ju konstigt om de har en presskonferens endast för honom, jag tror på en spelare till A Eriksson kanske ?
http://hockey.expressen.se/Nyheter/1.1634770/peter-nordstrom-klar-for-leksand
Alisandali:
Presskonferens kl 16
Sätter min högra tumme på att det är Nordström som presenteras!
Alisandali:
Externt kapital ska knyta guldhjälten till Leksand.
Superstars ordförande Torbjörn Olsson om bortröstningen: "Mitt namn kan vara provocerande"
- Vi ville ha en person med ett gediget hockeykunnande och brinnande Leksandshjärta. Vi anser inte att en supporter ska sitta i Leksands IF:s styrelse.
Otroligt korkat uttalande, är det nån som har leksandshjärta så är det väl för i helvete supportrarna! Skärpning för fan
Metal Guru:
Bara mösan som fattas, du kan ju vara med där då du allt som oftast pratar i nattmössan :)
Nu skall vi se hur detta går, första gången jag provar detta.
Leksands matchtröjor kommande säsong är riktigt fina.
Tikinmyheart:
Ja men Nordström är ju garanterat bättre än den där Kanadicken dom har värvat på artistkontrat men som du säger så är han ju skadebenägen och jag hopps verkligen Leksand känner till det annars är dom ju verkligen ute på hal is. Är Nordström frisk så går han in i princip vilket Es lag som helst fortfararande anser jag !
Alisandali:
nwt.se/sport/article540487.ece
" Peter Nordström kan vara på väg till Leksand.
– Leksand har visat intresse för mig sedan tidigare. Eftersom Färjestad och jag fortfarande inte är överens om mina anspråk valde jag och min agent att gå vidare och prata med andra klubbar, säger Nordström."
Vad kostar Nordström egentligen ?
300 / mån ?
Wayne Gresky:
Förmodligen det sistnämnda, det är ju vi leksingar vana med.
Projta:
Spännande värvning av Leksand. Hoppas han har vinnarskalle som kanadensare är kända för.
Intressant kommentar på Malmöbloggen !!
Postat av: Jens,
Anders Eriksson är klar för leksand.. 2 års kontrakt, jag är granne med Antes föräldrar i Bollnäs, dom som inte tror mig kan sticka.. Presenteras nog nästa vecka ante är i Miami på semester.
Alisandali:
Jag chansar på att det är klart även om jag nu inte fått SMS från Leksands SMS tjänst :)
Detta får väl anses som den bästa värvningen denna säsongen ?
Projta:
Nej det verkar osannolikt om han kommer. Förstår inte vad alla jäkla rykten kommer ifrån. Jag får mina från Ali och dom har faktikst stämt ganska bra hiitils :)
Alisandali:
Jag har alltid tyckt att eliteprospects varit en bra sida beträffande övergångar m.m. Om Jamie Johnson lämnade Leksand för Florida så borde han väl spela där men tydligen så har ep andra uppgifter beträffande Jamie.
19 ? Tyvärr gubbe lilla jag har inga pengar att låna dig :)