Inte mer än att alla som jag umgås med som är leksingar samt de flesta på diverse forum snackar om att han är klar för er. Dessutom var det nån som påstod att man skrivit ett långtidskontrakt med honom men det vet jag inte om det stämmer, det är ju bara Jesper själv som vet. Silly season är fantastisk. DIF snackas det också om.
Emil har slutat som klackledare antingen för att han lessnat eller att han fått andra uppgifter inom föreningen. Skall bli kul och se om han fortsätter, blir såvrt och ersätta honom, sedan får man tycka vad man vill om honom som person men tror inte superstars blir detsamma utan Emil.
Ang Silly Season så snackas det om att Salo haft kontakt med Prestberg och Gabbe Karlsson. Ja tack till den sistnämnda, Pelle kostar förmodligen mer än han smakar.
Inte mer än att alla som jag umgås med som är leksingar samt de flesta på diverse forum snackar om att han är klar för er. Dessutom var det nån som påstod att man skrivit ett långtidskontrakt med honom men det vet jag inte om det stämmer, det är ju bara Jesper själv som vet. Silly season är fantastisk. DIF snackas det också om.