4-1 i matcher, samma resultat som de 2 senaste matcher slutat. Trots de ganska klara siffrorna ska LIF ha en elogé för att de kämpa o aldrig gav upp... Grattis till en bra säsong av er...
gripen66: låter bra =) Ni har gjort en strålande säsong, trodde aldrig att ni som nykomlingar skulle komma till slutspel. Sen när ni gjorde det trodde ja det skulle vara en lätt uppgift för FBK, men det var det inte, trots att siffrorna 4-1 verkar vara klara.
gripen66: Nu gräver jag ner stridsyxan för denna säsongen: Tack för att ni förgyllde slutspelet. Jag tycker det var betydligt roligare att möta er än MoDo eller som det inte blev SSK. Det har alltid varit ståpäls i mötena mellan LIF OCH FBK. Tack för denna säsong och lycka till nästa. P S Bara ni kommer efter FBK :-)
Jaha då var det roliga slut för i år. Vad ska man göra nu då??? Nu känns allt bara så där elakt tomt och jobbigt. Trots allt så har killarna gjort en fantastisk säsong och man kan inte vara annat än nöjd. Nu är det bara att hoppas att killarna fortsätter och inte lämnar klubben. Lars Jonsson är visst på väg till TPS Åbo, Färjestad vill ha Sean, Greg Brown, Tomas Forslund och Hans Lodin lägger av, så det finns ett par luckor som måste fyllas och det rätt snabbt. Masken har ett oerhört tungt arbete framför sig. Man får väl hoppas på att Tommy Westlund verkligen skriver på. sen måste vi få fram spelskickligare backar. Jaja, det där får masken fixa.
Återigen ett stort tack till grabbarna som har gjort denna säsong väldigt spännande och rolig.
Mälarmasen: FBK vill ha Sean ja. Vore för jävligt om det blev så (även om jag slutit borgfred med FBK nu ;-)
Tydligen vill inte LIF ge honom det 2-3-årskontrakt han vill ha. Idiotiskt tycker jag, men... Men hoppet är inte ute än.
Nå, alla besked är inte negativa. Strömmer slutar som krönikör. Jag behövde det där beskedet iaf... Hoppas att han ersätts med en Leksing nu. Vågar man hoppas på ett så radikalt grepp? ;-)
Trots de ganska klara siffrorna ska LIF ha en elogé för att de kämpa o aldrig gav upp...
Grattis till en bra säsong av er...